Tuesday, December 28, 2010

~Wrap Up 2010 : Pertunangan/Perkahwinan~

Source : Here
Tahun ni berkesempatan menghadiri beberapa kenduri. Ekceli da tak ramai dah rakan sebaya yg kawen sbb suma skang ni pakat tggu anak plak yg kawen kan. Teheheheh. Tp ada gak la. Mana yg takde aral melintang, aku dtg je. Antara yg aku pegi thn ni  :

Selamat Pengantin Baru untuk
# Epol - kawan My Dear - April 2010
# Firdaus - Adik kakak ipar aku - May 2010
# Kak Mas - room mate masa DPA - July 2010
# Sara - adik se opis - Oktober 2010
# Zana - rakan se opis - November 2010
# Rina - adik se unit - November 2010
# Fiza - rakan se porem - Disember 2010

Dan selamat Bertunang utk akak ipo ku. Insyaallah bln 6 tahun 2011 nih beliau akan melangsungkan perkahwinan.
Kak Nisah - June 2010

Utk mereka suma, semuga hubungan berkekalan hingga ke akhir hayat!

4 comments:

PuaN su SU said...

semoga berbahagia kepada pengantin2 yg menbina keluarga

ainilazwa said...

kak
packaging tu nice la..
menarik buat door gift kan?

PUANSTOBERI said...

PSS :
Tumpang seronok melihat mereka kawen :))

ainilazwa :
Kan?? tak jumpa lak masa akak kawen retu. Kut tak harus akak godek camtu.
Nati azwa kawen, buat eh.. tehehehe..

AdiaLuze said...

Ucapan Selamat Berbahagis untuk semua yang terlibat!!!

Kadang2 bila tgk org bersanding, rs teringin je nak ajak cik Abg bersanding lagi...erk...blh ker? Hikhikhik