Monday, December 20, 2010

~Pasal Akhirnya Booked Jugak~

Yey! dah booked. dah booked.
Teheheh.. sori eh. Sbb opis ku block FB maka ku dpt 'shout' kat sini je lah.

Moga moga semuanya lancar lah. Masuk je thn baru terus apply cuti.
Mmg kalo ikutkan skang jugak aku nak apply sbb takut tak dpt cuti. Tp cuti tuk thn dpn lum dibagi lagi dan blum dimasukkan dlm HRMIS.

Plak tu balik je dari holiday aku trus kena p court (perihal keja). Uhuk. Bahaya tuh. Takut bos tak kasik cuti je. Tp mana leh. Air ticket, hotel suma da booked ni.

Owh. Sgt bes masa nak wat reservation. 2 hotel aku booked. Dedua sgt friendly dan baek. Kalo kat sini mcm acuh tak acuh je nak layan.

Akhirnya aku pilih hotel mana? Errr....boleh citer skang ker?? Aku amik 2 hotel berasingan sbb takde la mcm terasa rugi kalo ada hotel yg tak bes. Teheheheheh.

Ok, next is to find car rental. Kawan aku kat tourism tu da bagi contact. Aku suh my dear tnya kat kawan kiterang cawangan sana tu jugak, kira serampang 2 mata lah. Tp smpai skang idak la dia bertanya. Ate' kome..susah beno nak nyuruhnya, selagi kita tak libang libu marah ke dia, selagi tu la dia buat no hen je yer. Nanti dia...

Sbb mendalah ni lagi la aku tak sabau sabau masuk thn 2011. Tehehehe. Tkpe, sabo within 3 weeks je nak kena tggu ke date holiday itewww...
Image : Here
p/s : tgh riki riki gak tiket MAS. Tgh wat 'sale' gak tu smpai 24/12. Riki riki utk ke Phuket. Rega agak 'best' tuh. Ayuh kawan, mari kita teruskan bercuti.

11 comments:

Anonymous said...

bestnyer dapat jenjalan kan..mummynie dok berperang ngan mabuk.hehe...selamat berjalan k

ejaMaria said...

cuti...cuti...cuti... jeles eh...

puanstoberi said...

Wan nurul :
Ni lah rezeki kan. Awak dgn rezeki mabuk mabuk dan saya adala rezeki sket utk berjalan jalan. Suma tu dari Allah. Alhamdulillah :))


Maria :
Toksah duk jeles aih.. bkn salu pun aku bercuti nya ha. Lps tu da sebuk Hari Kraf plak. Beku tu cuti bln 2 ngan bln 3 tu.
Nati ko plak gi bercuti..lagi bes bawak anak2 suma :))

Anonymous said...

sy nye nxt oliday
ada masa dlam 4mgu lagi
sabah wait for me...
hehehe

ekinashikin said...

bestnya g jln2..hihi

E K A said...

wow...beshnya...pasni eka nengok je org bercuti.hoho..tumpang hepi tuk kekda

Hezesuze said...

amboiii holiday sakan nampak!! jangan lupa ole2 tuk weols eh ngeh ngeh ngeh

Irtiyah said...

Salam

Bestnya jalan2 ...bila la saya boleh naik kapal terbang ni.. hehe

LyNn HaMzAh said...

syoknya jalan-jalan kak reen...

Aida Tamrim said...

Bestnye,bestnye,,,Nk itut :)

puanstoberi said...

Nana :
Jumpa di sana ya..eh..silap..akak da balik baru Nana pegi. hihi

Ekin :
saja..jadi kan pembuka thn 2011. tehehehe

Heze :
Dun wori...not 4get uols lah....nati aiols buat GA souvenir dari sana eh. tehehheh

Irtiyah :
Skang kan everyone can fly.. ayuh..booking laju laju.. hihih

Lynn :
alooo...Lynn kan da pi Kundasang retu. Pasal Kundasang ni gak lah menemukan kita di alam blog ni. Eceh...

Adialuze :
Jum....ayuh booking cpt flight