Tuesday, December 21, 2010

~Pasal Hormon Agaknya~

Hohohoho.... kan dah warning sesiap kata entry tu pjg. Kome baca juge, lepaih tu da pening baca aku membebel. Every entry yg aku label as membebel, kompem pjg. Better toksah baca la sbb takde citer bes pun. Suma mcm sesi luahan perasaan a.k.a membebel.

Tetiba rasa mcm hampeh plak diri aku ni buat entry mcm tu. Tp apakan daya, terlajak perahu boleh diundur, terlajak update entry......boleh je kalo nak delete. Teheheheh. Tp bia la. Lalalalalalala... ♩♪♫♬♭
 Tah. Aku rasa perubahan hormon gamaknya. Nak peyed kut eh? Wahh..tetiba hormon dipersalahkan. Sori eh incik hormon. Teheheheheh.

Ok, esuk saya cuti. Ada hal nak diuruskan bersama bonda tersayang. Nak menjadi drebar ibu ku kejap. My asben tidak bercuti. Beliau ada kursus. See, sapa kata saya control. Kalo saya control mesti saya cakap cemni.. "abg..! esuk jgn keja, saya taknak awak keja, awak mesti ikut saya esuk! Arahan ini berkuatkuasa serta merta!" Ha..gitew. Ni takde pun. Beliau nak keja? Pegi la...ai lagi sker... jalan2 ngan mak je. Teheheheh.

Err, entry wrap up suka duka 2010 blum buat lagi lah. Da tggl 10 ari je di thn 2010 nih. Ok, kalo sempat akan ada entry autopublish lah esuk. If not, nan hado.. huhu.
Ok, sekian, terima kasih.

9 comments:

suria lekatlekit said...

wah kelas.. sume main autopulish jer.. kekekeke
STRATEGI BARU ALONG

Nurdiyana Yaccob said...

auto publish tu mcm mana kak?

puanstoberi said...

harus..agar tak lari dari target. muehehehe..
oh, entri ni bkn autopublish ya..kdg2 je auto, kdg2 manual. Buleh gitu ya neng??

puanstoberi said...

Deqdeq :
Autopublish tu mcm kita da siapkan satu or lebih entry tp taknak publishkan skang, nak publishkan esuk or on any date yg kita sker lah.
Kira mcm kalo nak outstation katakan, so, kita buat la 2,3 entry utk dipublishkan masa kita tak online. Jadi viewer akan terus masuk baca la, walo kita tak online. gitew...
nak autopublish ada kat post option and then scheduled kan bila kita nak buh date tu. Mudah kan :))

Nurdiyana Yaccob said...

oooo....mcm tu...
kalau guna windows live writer boleh juga ke kita buat auto publish nih...sbb DeQdEq slalu guna windows live writer bila tulis entry....

Yan said...

klu rase aritu pack.. kenela wat entri autopublish sebijik dua kadang 3..
tp klu takde ape2... biase publish terus jekan..

Nurdiyana Yaccob said...

akak...DeQdEq ada tag tuk akak...

http://diyanayaccob-deqdeq.blogspot.com/2010/12/segmen-jom-berkenalan.html

puanstoberi said...

Deqdeq :
Kekda tatau la plak kalo gne WLW tu. huhuhu

Yan :
Kadang auto publish ni dia terjadi draft gak. apasal eh??

deqdeq :
Da setel :)

Nurdiyana Yaccob said...

emm...xper kak...nnt DeQdEq study lain.heheh