Sunday, December 26, 2010

~Pasal Ahad Ini~

Ari Ahad. Heaven dpt rehat rehat, rileks rileks. Tp tak tido pun walo mlm tadi tido kul 3 pagi. Esuk citer pasai pa tido smpai kul 3 pagi. Huhu.

Pagi tadi mak da balik kg wif family Abg Cik. Umm... tak sabar rasa nak bawak mak duk umah baru nati. Selesa la sket kan. Kat sini air pun kecik giler, giler kecik. Geram rasa!

So, tghari tak lunch pun. Malas. Just goreng chicken finger ke apa ke tah nama dia tu. Pehtu rilek rilek jap, mandi then gi JJ Maluri lak. Nak beli bawang kecik. Hoho. Iyer... aku kalo nak beli bawang sure sker je nak beli kat Care4 ke Tesco ke. Sbb sng je, dia da siap pek dlm bekas jaring jaring tu kan (padahal nak jalan jalan). Ajak my dear ke Sogo, tp aku tau dia keberatan.

Urgh! kat Maluri ni pun ramai org. Last minit shopping tuk beli baju sekolah anak kut. Umm..da tau lagi mau menyesakkan keadaan. Makan dulu kat food court dia yg kecik amat tu. Lps round2 baru dpt tpt duduk kat food court neh. Eh. Lupa....igt nak beli kek cekelat indalgen kat sekiret resepi tadi. Pehtu langsung tak ingat. Uwaaa....esuk kena beli nih. Tingin la pulokkk.

Kerana org ramai sgt, tkde selera langsung nak membeli. Terbantut momentum nak mengeluarkan duit dari wallet. Huhu. Bagus. Igt nak beli la bekas plastik ke apa. Juga takde mood.

Pegi tpt groceries. Bawang plak takde. Dah abis. Yg ada bawang besau je. Huk aloh. Kuwasa lah kan.  So, jalan jalan je lah. Masuk tpt main game tu. Tukar token 4 inggit main la menda dlm tu. Termasuk yg gendang ketuk ketuk tu. Haha. Aku tak penah weh main mendalah dlm ni. My dear la sker. Tkpe..nati kita p yg kat Sogo tu. (tapi..dari abih duit kat situ, baek gi nyanyi kat Red Box tu. Sama je floor nya. Lagi bes. Udah la bln ni kepingin tak karoke. Caisss).

Then nak bayar paking pun q panjang. Uih. Awat la aku tingin sgt pegi time ni. Kut pegi pas budak da masuk sekolah idak la padat gini. 

Ate' mana nak carik bawang ni. Trus menuju ke care4 Jalan Peel. 
Wahhh..kat sini heaven rupanya nak carik paking. Easy mezi jer. Org tak ramai plak tu. Ha..amek la ko nak berapa pack bawang pun. Sekali terjumpa lak si pelakon Linda Hashim. Kenai dak? Tak kenai? Ni ha beliau. 
Source : Here
Aku pun memula jenuh nak recall nama dia. Yg aku igt dia belakon jadi mak muda dlm citer apa tah. My dear kata pi la amek gmbr. Hah! kuwasa lah. Amek gmbr pehtu (erghh...my dear menjerit plak... Gol Kedua dari Malaysia. Uh. Satu flat juga menjerit gol!) masuk FB ek. Huhu. Muntooohhh.....!

Ok la care4 jln Peel nih. Sng. Org pun tak ramai. Lenkali kalo pi ari Ahad ke dtg sini je lah. Dpt jumpa artis lagik. Teheheheheh. gilers.

Lps tu balik laju laju masak kari daging sbb bawang da ada. Pastu laju laju makan (lorh..terkejut aku tau. Gol lagi- 3 bijik sudah). Dan skang di sini lah aku. Byk giler entry aku update reni. Lantakkk... 
Ok, nak join my dear tgk bola lah. Tau entry yg ni mmg entry ala-ala sampah dan menyampah. Aku pun rasa menyampah buat entry yg citer-apa-buat-seharian nih. Tp lantak lah. Rasa rajin lak nak masukkan.  Takpun ada yg kata 'hek eleh, jumpa Linda Hashim pun nak kecoh, bkn jumpa Lindsay Lohan'. Nak annoy, annoy la. Maleh aku nak pikir dah. Asik nak mikir masalah org yg tak puas ati, masalah aku sendiri yg tak selesai nanti. Yg penting suci hati sudaaaa... :))

4 comments:

♥cikmOt♥ said...

yey gollllllllllllllllllllll...weeee

Aida Tamrim said...

KAt cni pun menjerit "gooollll!!!" tak hingat...

Suka gak men game tu....Paling best, yang tembak2 tu (ntah pe namanye ntah)...

Nasib bek dpt gak beli bwg tu kan.. :)

Irtiyah said...

Salam

sesekali layan bola best juga. Hehe.. saya pun jerit. Heee

puanstoberi said...

Cik Mot :
Bergego gegak gempita kan sbb gol tu masa dia dkt dkt.

Adia :
Nati nak terai kat sogo punya lak lah. hihi

Irtiyah :
Tu la..tapi smlm malas lak..online je lah. thehehehe