Thursday, December 2, 2010

~Award : Beautiful Blogger~

Smlm dpt award ni dari Ekin. Ari ni pun dpt award dari incik HH. Yg lebih kurang sama. Aku pun mati mati igt sama. Rupanya lain. So, kita setelkan award dari Ekin dulu ya. Simple sajork ne.

Memula tempek award ni.

And then, thanks the person who gave you this award and the link of the person :
Thanks to Ekin coz kasik pnstoberi award ini yer. Beautiful Blogger lagik. 

Selepas itu katanya spread the award to 15 blogger who you like and you think their blog are awesome :
Aku memula rasa mcm taknak bagi sesapa. Lps tu rasa mcm eh..tak baek kedekut, tp lps tu rasa mcm kalo bagi pun ada org tak amik, lps tu aku rasa lagi, baek aku bagi je, tp tak perlu 15 la kut.. ramai nau tu.
So, aku pass award ni pada mereka ini pula dgn ucapan moga perkenalan di alam blog ini akan berkekalan selamanya..
>> AdiaLuze
>>Irtiyah
>>Incik HH
>>Azi Mama Aizara
>>Linda Appledia

Itu saja. Sekian Terima Kasih.

7 comments:

AdiaLuze said...

Waaahhh...Bestnye Pn.S...

SONOKnye dapat award dari Pn.S!!!!SUKA sesgt!!! Hepi dan sedang melompat2 kegirangan sekarang ni!!! TQ lagi skali!! ^_________^

Smoga perkenalan kita ni kekal sampai bila2....Muuuuaaah!!!

ciK mOt ©™ said...

aler reen...tuk kita takde pung...
kecik ati ari gini...sob sob...

hahaha gurau jek...

PUANSTOBERI said...

cik mot :
yu jgn nak kecik ati taw...ai da kasik tau award sblm ni..lagi cantek tau..tp yu tak amek pown.. ai yg kecik ati nih tawww...

tehehehheheheh

hasrul hassan said...

Salam .. terima kasih. Posting otw .. :)

Baca dulu pasal pelalian HPV - kanser servik - ada risikonya.

TQ.

http://hasrulhassan.blogspot.com

AdiaLuze said...

KAlo ader Award lagi, jgn lupa kat kite yee :)

LyNn HaMzAh said...

wah syoknya dapat award...tahniah la reen...

PUANSTOBERI said...

HH :
Yer...maceh yer kerana da up entry nyer.. Huhu

AdiaLuze :
Yer..nati kita bagi lagi yer.. :D

Lynn :
Haha..lynn pun salu dpt kan?? hik hik