Monday, December 20, 2010

~Tag : Award~

Dapat award. Yeh! Yeh! dapat award


Dapat dari adik yg bernama comel iaitu DeQdEq. Comey kan nama dia. Bkn je nama comey, org nyer pun comey. Lama da Deqdeq ni kasik, tp baru skang kak reen nak buat. Sori eh. 
Cam biasa, dpt award sure kena jawab soklan. Meh jawab soklan.

1. Apa pendapat anda tentang blog DeQdEq?
-paparan yg mudah dibaca - tidak lambat loading -dan suka berkawan-kawan

2. Tempat yang paling nak lawati?
-Tpt yg adik Eka pegi retu. Teheheheh. Takpun Universal Studio Sgpore. Takpun Phuket. Takpun Bali. Takpun Pulau Perhatian. Ya Ampunnn...byk tul tpt nak di lawati ya. tehehehhehe

3. Berikan 3 perkara tentang diri anda.
-perempuan
-isteri
-anak

4. Tag 5 bloggers
-ummm...ummm...nak kasik sapa ya.. okeh, saya tag pada suma rakan blogger saya yg friendly friendly. Teheheheh


p/s : itu shj. Da siap deqdeq. Dan akak da jadi follower deqdeq juga. sori lambat follow..tp mmg follow walo dulu tak follow..eh...:))

5 comments:

Hezesuze said...

wah dapat award ye tahniah hehe

deqdeq said...

heheheh...tima kasih kak...DeQdEq mmg dh lama follow akak...sbb kenal akak pun dari kak abby cik lekit kita tu...

deqlis said...

wah dpt award yer...congratz..

nie kena tag...jom join menang dpt body shop..

http://ellismelia.blogspot.com/2010/12/feel-free-to-fly-contest-barangan-body.html

PUANSTOBERI said...

Heze :
Dpt award, dpt duwit lum lagi.. tehehehe *wink. wink*

deqdeq:
Umm..maceh tau folo akak. Nati akan salu bertandang uma deqdeq yer :))

deqlis :
contest lagik eh...huhu..ok..ok, nati tgk kut dpt selesaikan..tehjehehe

deqdeq said...

ok kak...sama2 la kita kunjung-mengunjung lepas ni...