Sunday, April 11, 2010

~PnStoberi & Wedding di PJ~

-Sewaktu entry ini ditulis, penulis baru shj pulang dari menghadiri majlis kenduri kahwin-

Panas membahang. Aku dh agak mesti peluh tiaknya lah. Nasib la umah sang mantan pengantin hanya sekangkang kera shj jaraknya dr umah in law. Kalo bawak keta, paking jauh, bkn sj peluh tiak malah merembes di merata2 celah gamaknya. HiHowww...

Ok. Ini adalah kundury [ini style dik Liana tulis dlm fesbuk beliau- Na, Kekda tiru ya.. HiHowww] kahwin kawan setaman my dear. Jd kena pegi. Tp mcm vongoks aku ni..buleh terlupa nak beli adiah. Bengong. Masa siap2 baru tingat. "eh. Apsal mcm takde menda je nak bwk gi kenduri nih" Tp my dear kata takpe..dah bagi duit share2 ngan kawan2 dia retu. Ok..tkpe lah.. Kawan kau kan. Aku tk kesah. Kalau kawan aku, aku kesah. HiHowww.. [eh..mcm sdp plak sebut HiHowww. Muehehehe].

Pegi. Trus makan. Lepas tu tgkp gmbr. Lepas tu balik. Kuasa aku nak tggu lama2. My dear aku suh la pi balik jumpa sohabat lama beliau. Yelah, beliau da lama tk jumpa rakan2 setamannya tu. Nati mereka kata "Eh, bini ko control kau eh?" Not good. Not good. So, pegi la. Mlm td pun beliau melepak smpai kul 2.30pg. Aku cuma msg sekali je. Sbb nya aku da tertido dpn laptop yg line internet nya melampau lembap mcm hamjadah. Pastu terjaga. Lps tu tak buleh tido dah. Lps tu trus msg beliau. Adakah kebarangkalian sbb aku tk buleh tido sbb beliau tiada di sisi?? Haha. Melampau. Aku kalo da ngantuk takde dikiranya. HiHowww..muekekekek.

Tp kan, aku rs mcm kesombongan plak sbb balik awal dan my dear ada di sana. Yelah, td aku napak wife nya kawan beliau ada kat dlm umah pengantin tu. Tp aku malas nak masuk. Sombong kan aku? Haha. Bukan per. Nati aku tatau nak borak apa. Seriyes. Aku ni mmg ramah tamah tp kan kalo org tu bukan..err..bukan apa ya nak kata. Mcm bukan se aliran kut. Eh, bukan. Se karier. Lagi bukan. Ok, camni..mcm dia tak keja ke kan..ha..aku da lost point nak sembang apa. Dan ditambah plak kalo org tu pun idak menanya2 ke aku. Ha..gitu. Lgpun retu aku da penah skali bersua. Kira mcm ttiba senyap..ttiba senyap. Mmg not me la kan yg suka prong prang prong prang berckp ni kan. Maksudnya PR aku masih di thp low la sbb tk reti bersembang mengikut situasi.

Jd, balik umah in law. Buat entry ini. HiHowww...

Pengantin memakai biru turqoise. Nice.


Dan kami memakai baju kuning yg menambah bahang. Pun nice la ngan peluh tiak suma. Muekekekek :P

Untuk mereka Selamat Pengantin Baru. Cepat2 lah beranak, kut tak nati cair telinga mendengar soklan sebagaimana kami ni. Waah..class ucapan gituwww

PnStoberi : Bes kan sanding *tetiba*

No comments: