Monday, December 13, 2010

~Pasal Hasil Innershine Pati Beri~

Rasa aku penah buat entry aku start makan (or minum??) Innershine Pati Beri ni. Pehtu aku carik carik takde plak. Tah apa nama tajuk dia aku letak tah. Aku rasa aku start consume Innershine ni dlm ujung bln 10. So, skang baru masuk kotak ke 3. On Off gak aku makan.
So, nak la gitau hasilnya.
Ya. Aku consume Innershine Pati Beri je dan tidak yg prun tu. Aku tak sker la rasa  yg prun tu. Tah..len mcm jer. Retu da beli sekotak. Tak jalan. Kasik my dear je makan.
Tp apa yg aku napak, Innershine ni da memberikan hasil. Sker! sker!.
Paling utama adalah bahagian mata. Adakah bertukar spti mata Rozita Che Wan?
Uihh... takde la..tidak tidak pun mcm mata duta dia la kan, si Diana Danielle. Teheheheh.
Tp seriyes la weh. Bahagian putih mata jgn putih tulang tu mmg putih la. Salu kan dia mcm kuning kuning or merah merah sket kan. Skang ni bersih. Mmg putih la. Dan mata pun tak silau. Tgk PC kat opis 8 jam sehari then balik umah smbg kat lappy pun ok lagi rasa. Then dulu aku mmg silau kalau ada chya matahari tu. Skang tidak lagi.
Owh. Testimoni ini tidak dibayar. Tehehhheeh. Ok, keep on consume lah. Nati leh jadi mata baby yg bersinar putih bersih kan.
Copy : Here

Dan layan jugak lagu Beautiful Eyes by Taylor Swift. Aku pun jarang dgr lagu ini. Search youtube je la nak tau lagu dia cemna. Tp lirik dia bes.

Oh ya, tghari sket or petang mebi nak upkan list nama top commentators.  Walo tak berada di tangga teratas, yg termasuk dlm list tu pun leh lagi berpeluang nak dpt adiah n top commentators award. Cuma nati jawab beberapa perkara. Tgk siapa bagi jawapan paling cpt dan betul suma pun ada adiahnya juga. So, stay tune my dear fwensss :))

6 comments:

deqlis said...

wah!!! cantiknya mata pn stoberri!! :0)

mesti tgk live lagi lawo nie...pepun selamat consume IS ya..

aziazib said...

ada gak terpikir betul ke testimoni dari artis2 kat tv tu psl innershine..ni blogger yg wat testimoni rase leh la try...

Aida Tamrim said...

PnS tlh memberi komen tak berbayar yg berkemungkinan akan menaikkan jualan innershine ni...Hehehe

Ni kena claim royalti ni..Ahahks..

cikCha said...

haar dah nmpk pon kesan drpd ke-istiqamah-an ko...hehehe
bagus2..=)

puanstoberi said...

Deqlis :
Uik..mana tgk mata kiter ni. Teheheheh.. huhu..pepagi da dpt pujian neh.. tehehehhe

Mama Aizara :
hik hik..try la..tp tgk tgk tak menjadi jgn saman saya lak tau. teheheheh

Adialuze :
Tkpe la.. sesama share la kalo ada yg baek. Hik hik.. :)

cikcha :
Istiqamah?? huhuhuhu.... ada lagi satu testimoni yg perlu dibuat neh.. tp tatau la menjadi ke tak yg tu. tehehehhehe

LyNn HaMzAh said...

dulu suka gak beli tapi sejak akhir-akhir nie dah kurang dah...