Thursday, December 23, 2010

~Tag : Segmen Jom Berkenalan~

Awas! Anda di tag! Mieheheheh. Again, from adek comey-Deqdeq. Idea asal tag ini adalah dari catatan luqman hakim. Sudah terjah itu blog dan akan diterjah lagi nati. TEheheeh.

Sekali ada due date tag ini- 3 Jan 2011. Macam contest daaa..so, masih ada masa lagi. Ayuh, kita selesaikan. Err.. tajuknya pun da Jom Berkenalan. So, mari lah berkenalan :

-Apakah status anda (Single,berpunya,berkahwin,bercerai)
Seorang isteri tp belum menjadi ibu (waa..complete set gitew)

-Ceritakan tentang diri anda  (cth:asal..pekerjaan..belajar katna..bil anak.cita2..bla2.bla..)
Ala, takde menda pun yg bes ttg budak hampagas minat stoberi yg sker membebel berjela jela entah apa2 ni.
Tp aku dulu penah kuarkan 25perkara masa kena tag ngan brader HH kita tu. Mls lak rasa nak carik dan nak link kan. Hik hik..tehehehehe

 -Ceritakan tentang Blog anda(promosi la sikit)
-tempat meluahkan kegembiraan
-tempat meluahkan kesedihan
-tempat meluahkan perasaan yg tak boleh diluahkan kat alam nyata
-semua utk diri sendiri, tp aku paham ada yg membaca. Jadi harap sgt org tak annoy dgn apa yg ditulis. Kalo annoy jugak, feel free to tell my directly (or indirectly). Saya akan perbetulkan.

 -Apa pandangan anda tentang dunia blog?
Macam macam hal, macam macam kerenah, macam macam manusia, macam macam ragam dan bukan macam macam Aznil. Hohohoho


 -Nasihat anda kepada rakan2 yang baru nak wat blog..
Err...saya rasa saya bukan pemberi nasihat yang baik. Nxt question.

 -Nyatakan keunikan yang terdapat pada blog anda..
Unik kah? Takde unik pun sbb asik tgk aku bebel bebel mcm hampagas dlm blog. Smpai org naik jelak membaca bahan yg tak bermutu dlm ni. Mmg rasa tak unik lah. Bkn ada pun dlm blog ni, tp ye lah, aku menulis blog ni pun sbb aku nak jadikan reference aku sendiri. Mcm citer thn 6 thn lps. Mcm giler kalo aku baca balik. Hohoho.
Tp kalo saya rasa blog ni unik sbb ke stoberi an nih, rasa2 menyampah tak? ahahahhaha.

 -Sampai bilakah anda akan menulis blog dan impian anda dalam dunia blog?
Insyaallah, semuanya ditentukan oleh Tuhan. Tp utk aku meninggalkan dunia blog ni rasa tak mudah kut. Sbb sejak zaman blogdrive yg mana time aku blum frust nonggeng lagi dah  till now aku ber blog. Kalo aku tau la dari masa tu blog ni buleh buat duit...hemmmm.....

 Akhir sekali, kena tag org yg anda nak kenal sgt :
1. Adialuze
*aku rajin le ni smpai buat link ni...kalo tak, gitew je aku tulis. Teheheheh.

6 comments:

LyNn HaMzAh said...

rajin betul la kak reen nak jawab tag...hehehe...

Aida Tamrim said...

Ada gak nama kiter..hehehe...TQ

Nak kenal ker? Nanti saya buat ye PnS..jgn tak baca yeee..Huhuhu...

Sori, lama tak tinggai komen...sbuk skit skrang ni..hohhoho

puanstoberi said...

Lynn :
Dr pikir pikir nak buat entry apa, kak reen buh la tag. Umm..kak reen mmg rajin jawab tag, tp tag contest or GL ke..ha..tu takes time la sket. Hihihi

Adia :
Harus ada... nak kenal kenal kekdahnya. teheheheheh

E K A said...

kekda...camne blog ni leh dpt duit ae.duit eka tak gerak2 pun...2hinggit lebih situ je...tp tak kisah la blog eka kan ala2 mama bosan.mana ada org nak baca sgt

puanstoberi said...

Eka :
Meh kita sembang kat emel. akak emel kat emel Eka yg yahoo tu :)

Hida Kadiso said...

huhuhu.. byk juge nak tuleh nih.. tak pe.. nnt i buat ye.. hehehe.. insyaAllah..