Wednesday, December 22, 2010

~Pasal Eh! Ter Short List Rupanya~

OMG! OMG!

Kah..poyo jer..apa yg OMG nyer tah. Ni ha, reni tak berkesempatan nak online sbb ada urusan di luar. Dah lama tak drive, aku jadi gigil dan meredang redang masuk jalan tah memana. Hampagas tau. Mencik jadi camni. Padan muka aku. Lenkali sila drive juga sekali sekala okeh.

Then OMG! OMG! one more time.
Pasai pa plak. Pasal kat sini - klik la patplohkali pun tak per. Teheheheh. Sonok jugak join contest ni kan. Teheheheeh. Tk sgka plak ter shortlisted, tp nyer tu lah. Saingan tu suma jenis kaki contest tu. Dan gmbr meke mmg lebih romantis dari gmbr aku tu. Teheheheheh.Cute Mum & Akma tu mmg aku kenal lah tu. Kenal pun dari contest aku dulu.
To puan penganjur - ayu.oyie.yuna - mekasih ya.. sy ni mmg jarang join any contest, GA or LD tp bila ter pilih camni tu yg terharu lebih. Teheheheheh.

Pada yg salu tag tag aku utk contest, GA or sewaktunya tu aku ucapkan mekasih bebanyak. Tu tanda korang igt gak kat minah hampagas yg sker stoberi nih. Tp aku nak mintak maaf jugak sbb salu aku tak buat. Uwaaa... sure korang kata sombong giler budak hampagas ni. Tak..bukan sombong. Tak sempat wes. Salu kalo kena join suma tu, kena masuk balik blog penganjur which sesetgh nya aku blum kenal. So, bila da masuk aku nak la kenal2 dulu tuan umah tu. Sbb nati in case tak menang pun aku leh la jadi kawan (mcm kawan2 lain yg aku knl meke dari contest aku dlu).

Tu yg buat aku terpikir nak buat special blog utk contest agar tak campur dgn entry dlm blog ni. Tp sempatkah aku, persoalannya. Alahaiii...tp tgk la cena nati eh. Pada yg salu tagging2 aku utk GA, contest suma ni jgn serik tau. Ada masa pasti aku buat. Huhu.

9 comments:

Cute MuM said...

tahniah...
pasangan romantis...

ryn said...

nak bukak blog khs utk contest yer...? bagus2!!
erk, blog private tu apa citer skrang ni

Wonderful Life with Mary Kay said...

Tahniah tertop10. hehe.. Sweet gambar tuh..

cikbedahlaser said...

ala.. asal x perasan yg ni nih.. klu x leh join.. hahahhahha

aziazib said...

tahniah ye...

Irtiyah said...

tahniah

ejaMaria said...

tahniah... semoga menang... :)

puanstoberi said...

Cute Mum :
Tahniah utk awak juga..

Ryn :
Entah. Sj je tulis tu. Blog pvte. Ok ja. Ada dia situ.

Liza :
Hihi. Tak sgka la pulokkk..

CBL :
lorr...ni msti tak baca entry akak yg ni kan.

Mama Aizara :
tenkiusss.. :)

Irtiyah :
Maceh

Ejamaria :
hahaha.. menang tu tatau la. kut ada luck ada la.. tu saingan suma kaki2 contest tu. huhu

cikpuanhady said...

tahniah dear..n good luck tau..

Jom skodeng :Ada blog lebih dari satu?