Wednesday, December 1, 2010

~Pasal Inovasi, KFC & Papa Johns~

Woh hai...reni bz sungguh. Tak naik entry pun. Cayalah!.
Pagi dgn Hari Inovasi Peringkat Kementerian yg buat kat opis aku ni ha. Smpai la tghari. Disediakan lunch. So, kasik makan dulu la. 

Then naek opis dpt emel howt howt lak. Pasal keja la. Trus la kena diskas dgn bos utk tindakan selanjutnya. Aiyark.... kata Rakyat Didahulukan.. so, kena akur lah.. huh! malas nak komen lelebih..

So, kuar bilik bos, atas meja ada KFC.  Seketoi je. Just ayam. Takde menda2 kentang ke coleslow bagai tu. Eluk aku menjerit tanya, trus ada org "syyy".. Owh...ni mesti belanja secara rahasia ni. Teheheheh.. ada akak seunit aku bagi rupanya. Yelah..kang tau kat unit sebelah tak sdp plak kan. Tp deme kasik original ke aku lah.. tp belasah je...  org da bagi, jgn byk hal okeh. Makan je. Eh.. tp tadi da makan nasik. Ha...aku tak makan byk pun nasik lunch tu. Aku kan da kata aku da kureng makan nasik.

Then bebudak unit sebok nak order Papa John's lak. Kiterang da ngenakan 2 org budak unit kiterang yg dpt OT kencang bln lps. Tehehehehe. Wahh...kemahin OT deme yer. Aku gak yg tak claim. Lantak la..maleh nak claim. Dpt cuti je pun. Aku pun tatau OT aku ada ke tak 9 jam. Dpt la kut  satu hari cuti. Ah..kira lillahitaala je lah. Ganti balik memana yg aku buat BW blog n kengkadang up entry waktu opis tu. Haha.

Lps tu stuck balik dlm bilik bos. Abis dlm bilik bos, naik atas plak. TKP mao jumpa. Adeh...bila thn nak buat keja dan nak update blog. Haha

Turun je Papa Johns da smpai. Tehehehhehe.  Makan lagik. Teheheheheh. Nom nom nom.

Mekasih la Abg Ajak n Shahrir yer.. nati thn dpn dpt claim obertime HKK, kiterang mintak lagi yer. Teheheheh.

Iyer..ini entry sekadar entry ni. Jap gi nak naik kan lagi satu entry..bes punya... entry mengutuk kaum lelaki.. Boleh???? HAHAHAHHAHA....

Ala..aku kredit la.. ni ha.. -amik sini
ps: Thanks to ~ayu.oyie.yuna~ : follower ke 233

3 comments:

cikbedahlaser said...

mak aih... 2 fastfood sehari makan

bile mengenangkan fast food...terus rasa down...sbb nk mkn kfc..tp mgu i asyik fast food je.. kang fast goal lak kang

suria lekatlekit said...

dalam banyak2.. rasanya lg byk makan ni dr keja

puanstoberi said...

CBL :
tu la pasalnya...tp sket sket je suma tu.

Lekat Lekit :
kahhh.... ye lah..reni ari makan je. tehehhehe