Sunday, July 24, 2011

~Pasal Sunny Sunday~

Hepi Sunday olss..
Tp aku Sunday ni tak berapa hepi lah.
Sbb tingat esuk Monday.
Monday yg ada blues dan manic nyer kan.

Smlm satu ari takde entry, tak bkk FB.
Mak balik kg noks. Balik ari je sbb bawak kawan2 skali.
Bawak kawan2 makan deghoyan kat umah.
Dan bawak balik sini gak satu bonet penuh deghoyan.
Udah kete keme jadi kete stoberi berbau deghoyan.
Lantok kan situ.

Bangun pepagi udah ter menung nengok deghoyan yg setimbun tu.
Nak buat apa ni.
Kena gak panggil kawan2 antu deghoyan ni.
Kalo idak abih merokah (merkah) kat umah ni.
Udah la musim paneh skang ni.

Byk menda nak stori.
Tp nak kena kemas umah dulu.
Nak cuci jamban segala.

Stori pasei makan2 sempena ari raya aku Jumaat lepas kat opis pun tak up lagi.
Malahan gambau pun tk transfer.
Kang bising adik2 aku tu nanya kekda mana gamba, mana gamba.

Bila aku up status aku da raya, ada yg ckp awal nyer raya.
Ha..yer.. aku rasa aku la paling lambat.
Org lain da lama beraya.
Aku lagi seminggu nak posa baru terhegeh2 nak raya.
Apa cer??
Thn ni tak mau wat gitu dah.
Abis kena ejek ngan adik2 aku ni je. haih!
Dah tu deme sedap2 je krup krap krup krap ngunyah kerepek la, keropok la. makan asam la. haih.

So, tu je dulu utk Sunny Sunday ni.

Jap2 lagi masuk entry baru ya..

5 comments:

Teratak Hami said...

Jom kita cuci jamban bersama-sama :-) Asyik dok mengadap FB, blog jer ...

Yan said...

samela tak wat entri pn semalam... tak bz manepun saje malas

Liza said...

Liza curi2 wat entri. Tapi susah la nak bw skang. Bz.. huhu....

Azi said...

last year posa penuh, thn ni hrp2 penuh jugak..jd leh raya sethn...hi3

PUANSTOBERI said...

TERATAK HAMI :

JOm kak, jom.

YAN :
Haha. Tu la, kadang mmg malas nak update, tap nak jugak apdet. Haha

LIZA :
Takpe, nati da tak bz leh wat entry bebanyak. :)

AZI :
Puasa penuh lagi thn ni?? errr... hihi :D