Monday, July 4, 2011

~Pasal Sepang dan DragonFruit~

Aku bkn sker sgt dragonfruit ni.
Tp dah ter lalu ni, ter singgah la.
Sepang kan banyak jual buah2 ni.
Hah! jgn la kuar citer pasal bukan2 tentang buah ni.
Macam citer buah limau bali Tambun tu kan.
Tau je la kan. Area Sepang kan. Dulu glamor dgn kes apa kan. Huhu.


Tp bkn salu pun makan dan beli.
Takat 2,3 bijik je kan.
Kali ke2 aku singgah kedai auntie ni. Dulu masa pegi 1st time pun singgah sini ler. Ramah beno dia. Memacam dia citer kan nyer. Pasal maid dia lari lah hapa la. Belasah la auntieee... huhu


Selamat Datang Ke Sepang.
Retu memula aku pegi bes. Dpt tgk katebang lalu ateh pala. Jadi, sedikit menjakun. Kali takde plak. Hurm. Frust... :(

Dan di ladang ni gak la aku jumpa Markisa tu.
Tp masa ni buah Markisa ni blum masak.
Cuma ada yg kaler ijau tu je lah.

Jadi seronok la. Dpt jumpa buah dragon fruit dan dpt jumpa cik Markisa. Hihi

Kut sapa tingin leh la carik kat Sepang ni. On d way nak gi Bagan Lalang. Tp masa ni Markisa tak masak lagi. Tp tatau la kalo kebun org lain pun ada. Tp kat kebun auntie ni ada.

10 comments:

eT said...

huhu..akak p petik buah naga tu ke kak?
pos la sini skert..hehe

azeul said...

auntie.auntie...kalau dilayan tak tau la kuar citer ape lak....hahaha

Anum said...

BEST KE>
X PERNAH TRY

ejaMaria said...

ok... nak gi giant cari dragon fruit utk berbuka... ;p

Nana said...

wah sonoknye petik fresh2 lagi kan

PUANSTOBERI said...

ET :

Bahahaaa.. eksen je tu T. Auntie tu kasik akak letak kat pokok dia. Hihi. Sporting tul auntie tu. Hihi.

PUANSTOBERI said...

AZUEL :

Kalo dilayan smpai Fara n geng Rina lalu kita dok ada kat situ lagik. Haha

PUANSTOBERI said...

ANUM :

Tk penah terai apa??
Markisa?
ke
Dragon??

PUANSTOBERI said...

MARIA :

Teheee.. bleh plak dia. tehehehe :D

PUANSTOBERI said...

NANA :

Hanya ilusi optik je tu. Time tu da takde buah nak dipetik. Saja eksen.
Hik hik