Tuesday, July 12, 2011

~Pasal Just Flower~

Amik mood before citer pasal Cuti Cuti Pnstoberi yaw
Kita tgk gambar bunga dulu. Dulu masa kat Kundasang pun aku giler amik gambar bunga gak.

9 comments:

Cik Purple Pinkypuff said...

bunga rose itu sgt cantek!:D

izfanora said...

cantik sungguh ciptaan-Nya. alangkah indah jika setiap hari, bangun dari tidur terus dapat menghidu aroma bunga yang wangi.. :)

farah hairuddin said...

pg hari sabtu haritu..hehe..cantiknye bunga2 yg akak amek.sye x g tmpt bunga pon.kurang feel nora elena lah..haha.

SyaNa said...

nape ek naluri aku xbrape suke bunge
konpius la normal ke tak ek??

PUANSTOBERI said...

CPP :

Kan..geram je tgk..grrr..

IZFANORA :

Ha..btul..tp bunga ni seme takde bau. sobsss :(

PUANSTOBERI said...

FARAH :

Kira, tak bertembung la kita ya. hihik. Ni pun akak amik kat kedai2 n kat Mardi je ni. tk pegi pun rose valley tu. Tah kat mana, tatau plak. hihi

SYANA :

Normal.normal.normal.
Sbb ada yg org ramai suka sgt pada sesuatu, tp kita tak suka.
BIasa la tu. Aku pun ada. Contoh : Org giler nak p tgk citer Nurkasih-aku leh mcm eh, apsal seme org nak tgk, aku takde keinginan langsung. Ha..begitu :)

aDieyZa said...

akk pakai kamera apa ambik gmbr? cantik la.. skill ambik gmbr yg bagus!! zana xpandai ambik gmbr cantik2.. hahaha

Cik Anita said...

bunga purple tu bunga apa??

PUANSTOBERI said...

ZANA :

Cik Nik - CoolpixP500.
Akak pun bkn pandai beno. main tekan je ni. Hihi

ANITA :

Entah ek..akak pun tarak tau.. hihi