Friday, July 22, 2011

~Pasal Salam Pagi Jumaat~

Salam Pagi Jumaat kengkawan.
Selamat Hari Raya juga.
Eh...??!!

Haha. Ya la.. ai baru abis pose ganti. Agagagaga.

So, nak meraikan ari raya wif adik2 seunit ai.
Seme da pakai baju cantik2.
Nati bleh amik gmbr n buat untuk hari raya nati.
Hihi.

Dan pagi ni jugak ai jamu adik2 ai dgn makaroni goweng.
Gigih. 5 pagi mak da bangun noks. Bagi org lain mmg macam apa la sgt kul 5 kan. Tp mak ni selagi jarum jam tu lum cecah jam 6 pagi (dan lebih) mak tabangun nokss.

Tader gambau makaroni.
Ptg2 nati ada kot.

So, have a nice Friday and nice weekend too (^-^).....

p/s : Wa Tamat da citer Anissa. Bleh plak dia ending cenggitu. Mcm nak ada Anissa 2 je. Ceh!

12 comments:

ZaNa aDieyZa said...

zana suka makaroni ok!!! so sila hantar kat zana cikit.. plzzzz.. hntr gmbr pun oklah kot.. huhuhu

Luv said...

nak gak macaroni grg... nakkkkkkkkkk!!

ch@ said...

awalnya kekDa bgn. kita pn bgn 6.30pg tau. hahaha. itu pakkal masuk opis 8.30pg, kalau pukul 9? snooze lg la jwbnya. kita pn dh smbut raya awal tapi tak pakai baju raya la.

Azi said...

azi xminat makaroni, husband lgla xmkn lgsg

Yan said...

owhh dah abis anissa.. miss plak last episod.. mlm tadi duk layan gelak2 cite Hantu Susu kat RIA..

selamat hari raya juger.. psl yanpn dah setel posa ganti last week

PUANSTOBERI said...

ZANA :
Teehee...nati kalo kekda wat housewarming, zana dtg, akak wat makaroni utk zana yea :D

PUANSTOBERI said...

LUV :

Kena masuk unit aku dulu baru leh dpt. Bahahaha :P

PUANSTOBERI said...

CH@ :

Tu la pasal. Gigih.
Kalo tak, toksah dok harap. Kul 6 pun mata katup lagi. Hihi

PUANSTOBERI said...

AZI :

Dulu rReen pun tak makan.
Tp skang da makan.
Bes apa.. fefeling omputih gitu. hihi :D

PUANSTOBERI said...

YAN :

Nak gak tgk citer Hantu Susu tu. skali asben layan bola lak. Acane?? hihi

Ha..da abis Anissa tu. Sakit ati sket ending dia. Haih.

izfanora said...

lama sudah tidak merasa makaroni goreng.. adakah ia akan menjadi menu tgh hari ini..? hihi..

PUANSTOBERI said...

IZFANORA :

Ayuh..buat makaroni goreng. hihi :D