Friday, December 16, 2011

Salam pagi jumaat




Awal menge post entry.

Dpt tido dgn selesanya. Bilik oke. Share 2 org jer. Ada yg share 3 org. Luas giler kot bilik dia.siap ada cam pantry. Lps tu seaview. Tp seaview thalang oleh besi2. Ah..tk kesah lah. Bkn g utk honeymoon. G utk keja kan.

Tp aku ni kalo duk hotel sure mimpi bkn2 nyer. Da bc sgla ayat kursi pun still la. Mimpi antu. Tatau la terkesan tgk citer tentang dhia yg da melarat sgt tu atau pikir mcm2. Yg lagi lawak sbb tetiba ada sorang anak blogger masuk dlm mimpi tu. Motip ????!!

P/s : mlm ni mmbr lama ajak kuar. Ajak g JPO lah.hiksss


15 comments:

AiTotYati said...

kekda......

*sebut dgn gaya hantu

:P

ejaMaria said...

apa barang anak blogger masuk dalam mimpi... ;p

Zana Adieyza said...

citer dhia tu makin seram lak.. takut lak nak sorang2.. huhuhu..

ngadap laut eh.. bangun pagi dengar bunyi ombak la? syok gak tu!

C.I.N.T.A said...

kek da tdo hotel mane tuh?? kek da.. nnt kalau gi JPO jangan lupe review kat cni

::EIDA:: said...

Kekda, tak tau lah ida sorang yang mengalaminya ataupun ada orang lain gak... Ida tak boleh baca sepenuhnya cerita kekda sbb..... pic kekda menghalang penulisan kekda.... Tolongggg.........

PUANSTOBERI said...

Eh. cenggana tu?? Akak view oke lak. org lain cena? Ada yg mgalami masekelah ini kah?

SyaNa said...

iyooo mimpi antu ke??
xsuke kalo mimpi antu..sbb mcm xpuas tido jek rse

Anum said...

makin seram ceritanya
takut

AdiaLuze said...

saya baca oke jeee ^^

Selamat berkeroje la ye ..

Tak suka tgk Tentang Dhia sebab mek mrtua dia jahat sangat .. Tapi .. Tertengok jugak hari2 .. ahaksss

mekchu said...

anak blogger mana? siapa? hahahaha mi-cah ke?

~ JD said...

M suites kah?

PUANSTOBERI said...

AI :
Hahaha...klaka tau Ai nih

MARIA :
Tu la tu. Motip tul tetiba anak blogger lak masuk mimpi aku ni ha

ZANA :

Citer tu da ngarut. Manade bunyi ombak yunk, seaviw je bkn beach view. Hihi.

PUANSTOBERI said...

CINTA :

AKak da pi JPO. Yey.. Haha.

EIDA :

Akak da jawab soklan anda kat atas kan?? :)

PUANSTOBERI said...

SYANA :

Aku kalo ke hotel, mmg tau.. pelik tul. Sbb tu aku kalo kemana2 standby Yasin letak tepi bantal. Tp masa tu leh lupa bawak lak. Haih..

ANUM :

KAn..cam mengarut je. Mencik.

PUANSTOBERI said...

ADIA :

Kan...tak sker tgk, tp tgk jugak hehari. Hahah.

MEKCHU :

Hahaha...bukan..bukan Micah..ni pompuan.. huhu

JD :
Yepss.. correct :D