Friday, December 23, 2011

Buffet Lagi

Mari ber buffet lagi. Haha.
Sudah terpikat lalalala dgn deal yg ni.

Memula igt nak beli then nak gi ngan adik2 seunit sempena nak makan2 sblm derang tamat kontrak. Tup2 tgk redeem nya start bln 1. By dat time, derang pun da tamat kontrak.


Jadi, beli je lah. Utk beday my dear sok bln 2. Haha. Aci??
Ke kalo tekak tingin nak gi awal, call je lah.
Kalo 2,3 bln lps aku giler deal photobook, skang duk giler nak try deal bufet2 ni plak.

Rega bleh tahan kan, so grab la.. bes kalo, bleh ulang, tak bes, tak perlu nak bising2, dpt half je pun kan.

Oh. Sapa nak gi bufet hotel Istana pun cam yg aku beli retu pun ada lagi.
Tp kat Mydeal.

Seyes bes bufet ni. Aku cam nak repeat, tp cam melampau la plak. Haha

Oke lah.
Ada majlis farewell jap lagi ni.
Sempena tamat kontrak adik2 kat Dept aku ni.
Utk unit aku je ada 5 org. Sedih giler kot ni nxt week. 30hb tu derang last.
3 thn da derang kat sini... owh.. sobssss :(

10 comments:

Z.U.E said...

kekda ni.. huhuhuh jadi ikutan tau.. ahahahah!

mikamusz said...

eh.eh.. x sangka pulak sama, birthday kita berdua bulan 12, birthday cik abang kita pulak bulan 2, dan saya pun dah beli salah 1 dari deal kat atas tu...hehehe

Anonymous said...

menarik ni..ingt nk rembat je tp tkt nanti jadual padat cewah haha...
takut lupe bli voucher langsung burn

aziazib said...

wah pn stoberi sakan eh...

Mar said...

Kekda telah buat saya terjebak.Hihihihi

puanstoberi said...

CINTA :

Hiksss :D

puanstoberi said...

MIKAMUSZ :

Eh.. sama?? Hihi..gimme 5 lah :)

puanstoberi said...

NANA :

Akak da 2,3 deal burnt.. aduhainyer pun... :(

puanstoberi said...

AZI :

Harus sakan. Miahahahha... (T__T)

puanstoberi said...

MAR :

Errr... hihiikkk (",)