Wednesday, December 21, 2011

W W - Misteri Nusantara Pulak


Mendapat komen ini bagi cerita saya kat Johor ari tu.
Kenapa ye dgn hotel tu??

Ada sesapa bleh ceritakan??

Tp masa saya pegi, Alhamdulillah takde apa misteri nusantara ke asia mahupun misteri selat tebrau lah berlaku.

Entah, nak kata pasal hantu2 ni, mmg memana hotel rasanya ada cerita nyer tersendiri.

10 comments:

Anum said...

ada sejarah masing2

LidaRahim said...

opss! itu diriku hahahaha

ermm citer sahih tak der pulak.. tp ada kakak opis ni la cakap macam2 sblm kitorang pegi tu..

sekali tu dpt bilik hujung.. pemandangan pulak tu ada rumah usang kat bawahnya.. gegege

pastu rumet ckp jari dia kena tarik masa tido! o'o sangat mentakutkan... tp tak pastilah dia ngigau ke betoi2 hehe

LR tido selubung jer la sepanjang kat sana hahahahah (dasar penakut)

ch@ said...

ahahhaa, bukan kekda dah selamat balik ke? kita rasa kalau ada misteri nusantara pun, mesti kekda up cerita tu dulu. kan-kan-kan.

C.I.N.T.A said...

kekda pernah dengar cite pasal villa nabila?? villa nabila tuh dekat sgt ngan Msuite tu.. huhuhu

PUANSTOBERI said...

ANUM :

Kan?? Every each hotel with their own story..

PUANSTOBERI said...

LIDARAHIM :

Huhu.. mmg la seram. tp kalo kita duk tingat2 pun mmg bleh jadi juga. Bila kita tatau dan buat2 tatau, Insyaallah...

PUANSTOBERI said...

CHA :

HAhah..u know me kan?? :D

PUANSTOBERI said...

CINTA :

Tak penah..citer ler..citer ler :D

C.I.N.T.A said...

kekda bole bace kat blog ni

http://blog.amirez.com/hantu-nabila-di-danga-bay/

Cik Anita said...

eh.
kadang kalo pasal hantu2 ni, dia depends on orang. kalo yg sennag nampak, so senang jumpa.. kalau jenis yang susah nak nampak, susah nak jumpa...