Thursday, December 15, 2011

Plaza Angsana



Tkde apa pun. Sj nk gedik bitau ai kt plaza angsana. Johor premium outlet tu jauh tk dr sini. Rasa nk g lak.hihi. Ada sesapa leh bawakkan. Hahaaa...

10 comments:

pnsusu said...

waaa kekda ke johor,,,,boleh gether2 ngan kawan2 kat sana..

shark said...

lor.
ingtkn ada apa kt plaza tu
upanyer nk gedik jew
hehehe
jgn amalkn slalu:p

Em's Family said...

i sendiri tak pernah sampai sini lagi... almaklum tak dak sedara mara sangat tinggal kat JB

PUANSTOBERI said...

Su : keja ler..bkn g suka2

PUANSTOBERI said...

Shark :
Bila ms lak aku gedik kt sini. aku tulis saja gedik nk bgtau. tak kuasa gedik kt sini aih. aku dtg sbb keja nih. tp kalo gedik pun lantak aku lah. bahahaaaaaaaaaaaa

PUANSTOBERI said...

Em :
ai salu dtg sini. opis cwgn kt sini. abg kandung pun ada kt sini. kwn2 lama pun ada. esuk la kot br nk jln2 tp bkn cr makan

eKa said...

ehhh ini tmpt dating masa muda mudi dulu ni...rindunya kat utm skudai

cikpuanhady said...

pi ler kat jpo tu..leh shopping sakan..

Zana Adieyza said...

kekda, zana pun dah lama x gie jb.. last bln 12 thn lepas, maka dh setahun x jejak kaki ke sana.. huhu..

ch@ said...

kita yg anak Jhr ni pun, baru sekali pergi angsana ni. hahaaa. sila percaya ok.