Wednesday, December 7, 2011

Kisah Pemuda Dan Bom (Bukan WW)

Nak citer pepagi pasal ni. Lupa plak. So, takyah WW dah la yer. Dah ptg pun kan.
Ce baca ni. Kalo kecik, baca kat sini je
http://www.bharian.com.my/bharian/articles/Tahankeretaapibawakekasih/Article

Aku highlight kan tajuk dia yer
Pemuda Buat Panggilan Bom Palsu Halang Teman Wanita Ke Ibu Kota
dan juga highlight kan ini :
Lelaki berusia 25 tahun itu mengakui membuat panggilan palsu bagi menyekat perjalanan kekasihnya yang mahu menaiki tren untuk menghadiri satu kursus di ibu negara walaupun sudah dilarang.

Adoiiihh... nak gelak pun ada, nak kesian pun ada.

Apa kes ni bro???  Siap bom bom ni. Mujo je makwe ko naik ketapi. Kut kalo naik katebang?? Bleh jadi masekelah negara okeh.
Aduhaiii....

Bleh plak cenggitu. Ini lah dinamakan bila nafsu menguasai akal agaknya kan. Manusia boleh bertindak di luar kewarasan. Tp tu la org kata - manusia buleh buta kerana cinta. Huhu.
Apa2 pun salute gak la mamat ni sbb berani menggemparkan negara gitu. 

Ate', makwe kamu tu nak pegi kursus je kot, yg kamu riso bebeno kenapanyer? Udah riso kenapa tak dihanto, duduk sana skali, amik cuti (kut kamo keja dah la), perati dia 24jam. 

Anak...anak.... Huhu.

6 comments:

AiTotYati said...

cinta tu buta kak

hihihih

Zana Adieyza said...

kerana cinta semua benda yg x logik pun mampu dibuat.. huhuhu

::EIDA:: said...

Sokong aitotyati! Cinta itu buta!~ =P

eKa said...

Kekda, ex boy fie eka dulu mcm ni taw.suka bt benda2 pelik asalkan eka dkt dgn dia.kalu eka g kursus ka pa.mmg dia risau tkt eka tersangkut dgn org lain.sama cam citer ni,mungkin dia dah halang makwe dia.tp makwe dia degil nak g juga.tu yg dia bt camtu.berani sungguh kan

PUANSTOBERI said...

AI :

Takut kan...ni garra2 buta cinta, buta hati gakni. aduhaiii

ZANA :
Kann??

PUANSTOBERI said...

EIDA :

Cima buta tkpe jgn cina buta. hikss

EKA :
Takut kan... mujo jadi ex Eka jer, kalo tk...duduk umah je la Eka. Hikss