Monday, December 19, 2011

Tupperware Lagi

Haha. Abis la kebun ni. Udah sebok berjual tupperware plaknya ha.
Retu ada yg bertanya 'bes ke jual tupperware?'
Saya pun tatau nak kata apa. Sbb jarang saya nak berjual jual nih. Tak reti sebenonya. Tp yg ni dah alang2 jadi consultant dia, saya promote skali la. Kut tak beli kat saya pun takpe, carik member2 yg consultant, bli ngan derang.  Tp apapun meniaga ni, ikut cara nyer betul, nawaitu nyer betul, maka Insyaallah jadi bes la kot.

So, ni ada promo lagi tupperware. Ni promo utk tempoh pendek je.

Yg ni smpai 15 Jan 2012. Berbaloi sungguh yg ni sbb Modular Mates mmg agak mahal kalo rega biasa.


Yg ni comel. Macam nak beli. Tp da tatau nak buat apa. Lelama ada gudang aku kang kat umah tu. Tp seyes cute. Dpt tumbler, dpt bekas nak buh susu ke lauk2 ke and pouch yg comel.

And this one yg laris sungguh. Sbb jarang2 dia buat offer.
Bekas minyak yg Ezy Pour Medium tu sebiji RM33.20 tp kalo beli dua biji terus jadi RM49.80. Ini hot hot hot btul smpai kena order dari branch Putrajaya.
Aku beli satu (kot) Bahaha.


Then Ezy Pour Small tu utk 2 biji dapat RM59.20 dan free sebijiEzy Multi Pour berharga RM29.60. Worth kan.

Ada yg berminat?? Kalo ada, emel je ke saya - cikstoberi@gmail.com. Utk reader kebun stoberi ni, harus la ada special price :)

4 comments:

ekinashikin said...

hihi..kita mmg minat tupperware..
hr tu ada rembat modular set..tp skrg duk dlm bilik a.k.a gudang..hihi x kuar2 dari kotak...
skrg x boleh la nk merembat..sbb x kje lagi..huhu

ch@ said...

kita suka part last tu, mmg nak beli. tapi kita tggu consultant kita uruskan (acceh). pasalnya, kita ada main undi, then turn kita dpt tupperware ni bln 11 hari tu, sampai la niii tak setel lagi. i dah p main undi tapawe baru. wakakak.

Masya said...

mmg suke brg tuppe ni.. wlpun bkn ahli.. tu lah tunggu offer baru beli dgn kwn kat opis jer...

puanstoberi said...

EKIN :

Tu la tu..bila da beli sayang plak nak guna. Motip?? Hahaha.

CHA :

Hihi.. meh la beli ngan aii.. ngeee :D

MASYA :
Beli..jgn tak beli.. :)