Wednesday, December 14, 2011

Terima kasih atas ucapan : Anniversary

Ucapan terima kasih tak terhingga atas ucapan2 dari kalian.
Walo tak la beratus2 cam org lain, at least, aku ada tau, aku masih ada kalian yg bergelar sahabat.

FB version.
Saya kata :
 Dan mereka kata :

Blog version, renteten entry Tentang Dia. Sker sgt baca komen korang. Ada yg kata jiwang, ada yg kata touching. Hihiks. Sesekali berubah gaya penulisan bes juga ya. Haha.

Mereka kata :








Seriyes, saya sker sgt dgn seme komen2 ni. Maaf, ada yg saya blum reply, tp tahu lah yg saya amat2 hargai dan terharu dgn semua komen ni. I Love uols.

##Tuan kebun stoberi gi JB ni 3 ari. Tatau la sempat jenguk kebun ke tak. Apa pun, doakan kami seme slmt pegi dan balik. Bkn pegi bercuti... keja daaaa.... Haha. 
## Eh, da takde nak masuk contest CUTI CUTI CINTA tu yer. Saya da lanjut till 17hb Dec. Tp kalo takde nak masuk dah pun takpe, balik dari JB, zasss saya trus kuarkan result. Hihi.

3 comments:

Eyzamiel said...

Kekda.. Hepi Anniversary.. sori lambat wish.. semalam nak wish tapi tenet wat hal... Semoga berkekalan selamanya dan mendapat apa yang kekda idamkan... Amin....

BENA said...

alahaiii . malu laaaaaa bena . komen mengatai sangat . ahahaha ;)


yeay ! tak sabar tunggu akak balik dari JB . take careeee ;)

Zana Adieyza said...

seronok kan bila baca komen2 tu.. entry contest dr zana bakal menyusul.. tungguuuuu...