Sunday, October 16, 2011

Kotak Merah Dah Lain!

Lama dah kot tak ke Kotak Merah.
Before puasa la kut. Bln 7 ke 6 tah. Lupa.
Tp masa tu amik lunch, salu dpt 2 jam je, tp jadi 3 jam.

Kali ni igt nak redeem Mydeal voucher retu.
Tp disebabkan rega voucher lagi mahal dari pakej sebenar kat situ,
Maka staff situ (maybe manager la kut), kata better takyah tukar lagi.
Tak berbaloi utk Happy Hour. Hanya berbaloi utk Normal Hour atau Nightingale. Tp utk Nightingale tu mmg tidak la kan. Itu utk kul 12am till late. Aje giler ko. Igt sket da berlaki yer. (sbb aku bkn ber karoke wif my dear, dia mmg pangkah la karoke nih. Aku gi sobat aku sorang tu - Dee Harlinda)

So, tak redeem voucher. Bayau cash je lah. RM18++ utk happy hour - 3 jam.
Kalo dulu ada tidbits skali, skang udah tiada.
Yg ada ayo ajer.
Jadi kalo rasa tak makan lagi, eluk la lunch dulu, kalo tak mmg lapau giler la. Mujo aku da balun sikmak bekpas pagi tu.
Tidbit ada, tp kena beli. Dia jual kat luar tu.

Nak berbaloi sket amik K Lunch la. Kami mmg biasa amik K Lunch nih. Nyanyi smbil makan nasik. Haha. Tp smlm igt sbb nak redeem voucher - menda tu tak bleh redeem time lunch - sbb tu amik happy hour. Lenkali mmg gi K Lunch lah.

Tp nyer skang ni dia takde remote utk pilih lagu.
Dah canggih nau plak.
Pilih lagu secara touch screen kat tibi je.
Maknanya ada 2 tibi sebelah menyebelah.

Sbb tak biasa ngan mendalah ni lagi, dia cam jadi lambat nak pilih2 lagu.
Tp enjoy gak la 3 jam melalak.
Segala lagu amik.
Dari lagu Who Says tu sampai Maher Zain ke Wali Band dan Gadis dan Bunga pun nyanyi jugak. Lagu wajib cam Faradhiya tu tentu lah. Itu je lagu yg bleh membuatkan aku puas hati. Dan release tension juga. 
Dee ngan lagu Hetty Koes Endang nyer, tu yg napakBroadcast Now - Sejakku Bertemu Padamu tu Dee  nyer lagu la.

Tkpe. Bln doblas sok pegi lagi. Amik Normal Hour. Tu baru berbaloi sbb RM32++ satu session.
Tp sapa beli deal ni better gi tpt lain selain Kotak Merah Sogo ni kut. Sbb kata staff tu, tpt lain mahai sket. Aku pun cam owh.... mana  ku tahu..igt seme sama je rega.

Oke. Puas hati!

4 comments:

aziazib said...

suka karok eh..klu azi segan nak nyanyi

ejaMaria said...

aku jadi tarzan kat rumah je la... ;p

Cik Anita said...

Nita sedang membayangkan bagaimanakah suara akak? pasti sedappp kan.. hehe

puanstoberi said...

AZI :

Sbb segan la nyanyi kat Kotak Merah tu je.

MARIA :

Oke gak tu. Aku rumah flat je kan, tak leh nak melalak sker ati, marah org tepi, atas, bawah kang. Plus - ujan kan susah lak. Miahahaha.

CIKANITA :

Tak sedap! seriyes tak sedap!. Sbb tu nyanyi kat Kotak Merah ni je.
Kalo sedap da masuk Vokal Bukan Sekadar Rupa dah.