Monday, October 24, 2011

Lemau!

Huwaa... pasaipa aku kata suka Monday smlm?
Lemaihhh nak tggu kul 5pm ni.
Ni esuk ada sari lagik.
Lemauuu..lemaihh....leteyyyyhh..
Google

Igt nak cuti ni ada ati ke nak kijer?
Hurm.
Time ni la nak maklum balas la apa la.
Tadi da hampir2 bos nak suh wat paperwork. Hah..!

Adey...esuk je lagi..esukkk ja natunggu 8jam.
Lps tu da ley rilek.
Cuti Deepavali kan.

Cuti je sonok. Sonok je cuti.

Hahaha.
Dah la. Nak gi beli satu lagi menda ni.


*Eh. Lupa. terkejut tgk nama kat blog Mekchu. Skali ai ter menang yu contest Matese Sutera dia tu....
Ce tgk kat sini : http://churalliya.blogspot.com/2011/10/2-pnstoberientry-untuk-mekchu.html

Harus la sker. Mana taknya, ai ni mmg bukan kaki contest (tapi anjur contest sker, mmg ai sker bagi adiah ke org. Huhu), tup2 skali masuk, ter menang. Cam nak menangis rasa. Haha *poyo lebih*

7 comments:

cikbedahlaser said...

ai tgu ole2 dr HK je bleh? heheheh xde kaitan

Cik Anita said...

arini memang lemau lahhh..sebab cuaca sejuk kot! kalau tdo memang besttt...

wah TERmenang tu! memang ada luck lah kak reen nih.

eKa said...

wah...jasad je kat mesia...diri dah kat sinun :)

Zana Adieyza said...

hati dah xde kat malaysia ni kan.. hihihi

PUANSTOBERI said...

CBL :

Yer. Takde kaitan. Hihi

CIKANITA :
Oh. tu la pasal. Mendung je cuaca.
Haha. Jarang oh akak nak masuk contest. skali masuk, menang lak. harus sker. Haha

EKA :

Hihi. takde lah.

ZANA :
Errr..jgn begitu. Malaysia kan tanah tumpah darah ku. Eceh!

mekchu said...

itu nama dia rejeki berpantun :) tak sia2 keje kraf (tetiba)

PUANSTOBERI said...

MEKCHU :

Hiks. Hiks. *bunyi cam hiccup je*