Saturday, October 15, 2011

I-Paid


Jumpa ni kat FB.
Jadi sesapa punya ni minta halal yer utk di masukkan dlm blog ini.

Sbb lawak.
Akhirnya bapak yg I-Paid.
Miahahaah.

Mujor Steve Job da takde.
Kut tak harus dia buat satu lagi gajet nama - IPAID.

Nota kaki :
*syukur Ya Allah, kerana diberi peluang utk aku dpt apa aku idamkan walo tgh sesak rasanya ni.

11 comments:

Zana Adieyza said...

wah, dpt apa tu kak? mesti syok kan..

Irtiyah said...

Salam

Saya pun nak tahu.. Apakah ituuuu? :-)

~ain said...

Beli ipad ke kak?wuyoooooo! pinjam sat, boleh? =)

eKa said...

ahahaha.lucu...ait...dapat apakah itu kekda... dah ipaid la???

::EIDA:: said...

Apekah itu?? manyak syok wooooo =P

PUANSTOBERI said...

ZANA :

Ada la samting2 yg diidamkan sejak 2,3 bulan lepas

PUANSTOBERI said...

IRTIYAH :


Something yg asik buat ai meleleh ailiyo. hahaha

PUANSTOBERI said...

~ain :

Tkde je Ipad Ain..tak reti akak nak ber Ipad Ipad nih. Hihi

PUANSTOBERI said...

EKA :
Tpaksa Ipaid la..blum bonus da i paid. hahah :D

cikCha said...

haaar adakah SGT itu? hoho..

RazFiRa said...

kah3 lawak gilo!