Wednesday, October 5, 2011

Feel Lonely

Hidup.
Pasti ada up and down nya.
Pasti ada pasang dan surut nya.

Entah kenapa.
Tetiba aku terasa hati.
Tetiba aku rasa jauh hati.
Tetiba feel lonely.

Mungkin yg terbaik boleh dilakukan adalah
'bercakap bila perlu'

Seriyes.
Tatkala menjalani kehidupan rutinku.
Hati ku makin gloomy.

Mujur masih ada insan yg sudi mendengar keluhan ku ini. Yang memahami apa yg ku rasakan.
Terima kasih Ya Allah kerana menghadirkan dia dalam hidupku.


All anime pic : kredit to google.

9 comments:

suria lekatlekit said...

moga kak reen di beri ketenangan yer..

Eyzamiel said...

Kekda... takmo sedih2.. Kekda tak lonely tau.. selain yg tersayang... kami2 geng TTC kan ade.. :)

Eyzamiel said...

Kekda... takmo sedih2.. Kekda tak lonely tau.. selain yg tersayang... kami2 geng TTC kan ade.. :)

Rosmawani♥ said...

Sabar ye kekda..ada hikmahnya... Ros pun pnah rasa lonely tu...

~ain said...

kak.. pi short vacation kak.. dekat2 udah.. PD ke... Genting ke... Janji boleh releease kepala otak...

ejaMaria said...

kikikik...
nko datang bulan ek... jgn la emo... rilek la...
hahaha... aku pun emo semalam... ;p

Cik Anita said...

salam Kak Reen.

masih dalam mood yang tak syok eh? tak apa. tenangkan diri ye. Jangan pikir banyak sangat, rileks2.. then buat sesuatu yang boleh buat kak Reen senyum panjang!

next week kita jumpa bulih? sbb Nita trn KL ada convo. Kalau akak tak keberatan oke.

:)

syanasaid said...

sabar la beb
aku kalo rse mcm xbest, rse sedih2 ati tu aku pn akan diam jek
pastu nk hiburkan hati sdiri, aku suke oder ape2 online
pastu tggu2 debar2 brg nk smp
hahahaa

cuba lah pasti anda akan rse syiok jek sbb nk tggu brg
tp kena online je la..kalo soping kt mall abis situ dpt brg teros hati xbest balik..kekeke

eKa said...

nape kekda..anda di dalam kesedihan kah...:) takmo sedih2 yer