Monday, October 3, 2011

Beli Novel Online

Terjebak ke satu lagi kekdah belian tanpa mengangkat punggung mahu pun kaki ke kedai.
Bahaya utk aku. Selalunya aku beli kat kedai buku je sbb aku mmg sker duk dlm kedai buku walo tak beli buku.

Beli dari blog ini - Beli Diskaun.
Mmg dapat rega diskaun ler.
Buku Bisik-Bisik Gelora tu rega sebenar RM25.90
n Langsir Biji Remia tu reganya RM17.00

After diskaun dapat ini.

Harga buku2 selepas diskaun 12%:
1. Bisik2 Gelora: RM22.80
2. Langsir Biji Remia: RM15.00
Caj penghantaran: RM6
Total semua: RM43.80

Yups.
Aku puas ati je walo lebih kurang je rega bila kira sekali ngan pos. Tp oke lah.
Lagipun aku tgk kat sampul poslaju tu rega pos adalah RM8.00. Makna ada diskaun lagi 2inggit utk pos. Kaedah caj penghantaran ni utk 1-2 buah buku RM6. Lebih dari tu, aku lum periksa lagi. Tp ada kat blog tu juga.
Penghantaran pun cepat gak. Kurang seminggu dari tarikh bayar da dpt.

Thanks Rina (owner of d blog - Beli Diskaun)

***
Buku2 ni mmg author feveret eva aku. Langsir Biji Remia tu buku budak2 benarnya tu - tapi aku beli je sbb aku mmg minat buku Noor Suraya. Aku ada seme buku hasil nukilan Noor Suraya. Mmg minat!

And Fauziah Ashari pun feveret juga. Buku Bisik2 Gelora ni first aku tgk kat KINO - KLCC, tp tak beli. Tgk kat Popular takde plak. So, tu yg "ter beli "online. Huhu.

3 comments:

duniaanita74.blogspot.com said...

ok lah tu..murah gak lah kan..ingat harga beli sendiri murah lagi..tapi kalu mcm ne terus depan pintu...berbaloi2 gak....ita pernah gak beli buku..online..memang cepat..

ejaMaria said...

hihihi... apa saja la klu dah suke buku... ;p

aku pun masih beli novel... tapi kat kedai buku la... ;p

puanstoberi said...

ANITADIANA :

Tp bila masuk kos pos cam lebih kurang, tp oke la. sbb takyah pikir paking seme.
Tp satu je la, tak sesabo nak dpt. Sebbek cpt sampe nyer. Hihi :D

MARIA :

Ye Maria, saya mmg suka buku Maria. Hihi :D