Monday, October 17, 2011

Tuala Percuma

Tuala apakah itu.
Kut tak mao je aku tulis Tuala Wanita.
Tp napak kurang sopan lak.

Haha.

Tatau cena bleh jadi kebetulan plak.
Dua hari berturut2 smpai sample tuala wanita ni.

Satu dari Libresse. Ini bila thn aku mintak nih.
Mmg aku ada mintak. Dah dpt dulu. Kotak biru.
Yg baik hati bagi skali lagi apa kes?

Dah la dtg sekotak camtu je.
Bikin malu kampeni sajer.

Lps tu esunya smpai sample Kotex plak.
Kali ni berhemah sket.
Smpai dgn sampul.

Haha. Bagus. Ada stok kat opis kalo terdesak.

5 comments:

::EIDA:: said...

Nape kekda selalu dapat tuala percumaaaa.a..........

anitadiana said...

nak juga...kena rajin antar ke...

ejaMaria said...

jeles...

Qhaifa Nur said...

boleh buat perbandingan, mana yang elok...nanti jangan lupa beli

PUANSTOBERI said...

EIDA :

Haha. Rajin gi antar alamat mintak sample. Haha.

ANITADIANA :

Antar je alamat, nati sure dia antar sample nih.

MARIA :

Haha. Ala, berapa keping je pun.. takyah jeles ah. Nati aku bagi kut ada buat contest nak?? Hhaha.

QHAIFANUR :

A'ah. Tp takat ni sy guna Kotex je. Lagi bes kut.