Tuesday, June 26, 2012

Happy Blogging!


Yang mana bes??

Orang follow kita tapi tak masuk baca pun.
Atau
Orang tak follow, tp mereka ini adalah silent reader yang setia?

*wink.wink*

Aku follow sbb aku suka.
Dan kalo tak follow pun bukan bermaksud tak suka.
Sbb ada jer yg aku jadi Silent Reader.
At least, kalo SR tu, masuk kuar blog kita maka bertambah gak view.
Dari beratus ratus malah beribu follower pun bkn seme tu pun masuk baca.
Kalo baca pun, baca tajuk je. Lps tu komen menda yg dah tertulis jawapan nya kat entry (tak baca lew tewwww.... trus je jump kat komen... no no no... kantoi oke kalo buat camtu..)

Aku pun tak pernah sekali pun memaksa orang follow back. Samada FB ke, twitter ke instagram ke.
Jadi, aku harap ianya 'vice versa' jugak.

Lagi tulis camni
kredit : Here
kredit : Here
Lagi aku tak buat kang. Huhu.

Tapi ai takde hal lah. U nak follow, follow lah. Taknak pun takpe. Nak jadi SR pun takpe. Nak drop komen pun oke, taknak pun takde hal.

Yg penting kita
kredit : Here