Friday, June 1, 2012

Edisi Kebetulan Lagi : Tajuk Entry

Aku sker je captured memenda camni. Entah. Aku rasa cam, eh.... cena derang leh tajuk yg sama, leh letak gmbr lebih kurang sama. Selalu lak tu berlaku kan.

Kali ni tajuk mmg sebijik seketui sama.
HSG. Berselang sejam derang nyer entry.

Dedua ni mmg TTCian.
Bes plak aku rasa tgk ada kebetulan cemni.

Sorang tu dgn story dia dah pegi  buat HSG.
Sorang lagi tu pulak nak tnya perasaan buat HSG.

HSG tu apa?
HSG adalah singkatan : Hysterosalpingogram
*tau la korang tau, kut la ada yg tatau, ye dok...??? (-_-")

8 comments:

::EIDA:: said...

Suke kekda yer.... =p

Anum said...

:)

honeylily said...

hehehe...

honeylily said...

hehehe..sama plak ye..

Carmello said...

Erh..boleh pula kebetulan yer. =)

yannie bunny said...

Kekda, sy trus jadik follower dua-dua ;p

pnsusu said...

Senada...sejiwa

PUANSTOBERI said...

EIDA :
Suka :D

ANUM :
:)

HONEYLILY :
Hihi :)

CARMELLO :
Tu la tu..

YANNIE :
Yerp, sila folo. Mereka juga adalah TTCians

PNSUSU :
Tu la tu :)