Thursday, June 7, 2012

Android Apps Untuk TTC'ians.

Taktau nak citer apa. Taktau nak buh tajuk apa. Hoho.
Dan cam tak sesuai citer pasal TTC'ian kat sini. Tapi, boleh lah. Ini bukan ada apa pun. 
Eh. Korang kalo ada apps yg bes bes, sila share yer. Aku ni tgk orang guna memacam. Cam bes je. Antara apps TTC yang aku dah install ini je lah.


Get Baby
Ni utk TTC'ian oke la.

Dan utk orang yg period regular. Kalo aku mmg sesuai lah sbb period aku regular amat. Setia berkunjung kekdahnya ha.... Dia cam ada next expected ovulation seme lah. Tp bukan leh caya sgt pun dan aku pun jarang. Aku guna bila nak tgk date period. Oh. Dh dkt, siap sedia lah dgn bekalan apa yg patut kalo nak berjalan ke memana kan.  Then konon2 boleh expect la bila nak buat boy ke, girl ke (eh. Ko igt anak patung nak buat2 itu ini. Huhu)


Then, aku ada install gak yg ni - Fertility Friend


Tp cam tak paham. Senang lagi yg web punya. In fact mmg aku dah register lama ngan FF ni. FF ni berguna esp kalo kita guna kaedah BBT. Tp kat phone ni cam kompius sket. Jadi, aku jarang guna yg ni.


Ada lagi tak apps yg bes bes utk tgk2 date ni?? (yg pree lah. Bayo takmo lah. Cheapskate. Hihi).


Kalo takde citer lagi, kang buat entry apps yg lain plak yg aku ada. Kita sharing is caring yer.

9 comments:

Zana Adieyza said...

saya xde hp canggih la kekda.. hihihihi..

Pink Lavender said...

dah donlod..
nak try lah guna kalendar dia
manalah tahu ada hasil n kesannyer..
ptgni nak tunjuk kat husben..hik2..

::EIDA:: said...

Apa pun tak leh install.. Hp takcanggih... hihihihi

Unknown said...

sume2 tue saya install hahahha tamak kan ... aah dia tak der laa tepat sgt... sama laa ng sue nak update bila period jer... hu3...



jom follow sue..
http://aswith4kids4ever.blogspot.com

suwara entertainment said...

ade hp canggih, tp maleh nak download..hehehe

ekinashikin said...

nak try donlod ni gak la..
skrg guna my days je tapi mcm x brp nk fungsi psl period kita irregular..huhuhu

Admin said...

wah canggih betul

Bitt (double IS) said...

wahhh banyak applicatio dia yer...best betul :)

cikbedahlaser said...

ala.... x de droid... suruh sarip r donlot.. hahhaha
smlm die dok tunjuk apps utk kire kalori je.. nk suruh sy kurus.. wkakakakaakk deng