Thursday, June 21, 2012

Cikstoberi Would Like To Know

Nak tuko soklan survey.
Lama dah kot letak soklan ni.

Mari kita tgk resultnya.
Soklan pertama "entry menarik minat"

Oh. Maknanya ramai yg sker kalo cikstoberi bebel2 pasal cuti cuti cinta. Pastu pasal family sket je. Dan pasal keja takde langsung. Oke, gud. Pnstoberi pun tak berapa gemar nak cakap pasal keja. Tp kalo environment keja tu ada la gak kan. In fact, maybe ada yg tatau pun kut saya keja mana *ni bajet poyo namanya ni, padahal smlm baru iklankan suh orang datang promosi. Mengong! Hoho*
Pasal family tu, mmg aku pun tak berapa nak suker citer. Sbb rasa cam family nyer citer agak privacy. Tak seme kut leh di reveal dlm blog ni. Tp tak bermaksud la aku tak punya one happy family. Cuma, mmg jarang2 nak exposed kan dlm ni. Setengahnya, ada yg perlu disimpan utk diri sendiri :)

Eh. 81+18 baru 99% mana lagi 1%???

Lagi, 

Napaknya orang sker kalo entry pendek2. Tapi... being pnstoberi... skali dia menaip, mana leh pependek. Haha. Jadi, akur ya.

Last skali.

Majoriti sker kalo update setiap hari. Hihi.
Itu takpe.. mmg minat saya, jadi Insyaallah...mmg ada la setiap hari. Cuma nak maintain lebih dari 2 entry tu mungkin susah sket.

Haaa.... cam gud2 je kan aku dok buat analisis pool ni. Cam la ramai nau yg jawab, ye dok??
Haha. Haha.


Nak tau berapa??

Ni ha...


Kihkihkih. 22 orang je kot. Tu pun nak heboh. *sorang tu adalah aku, maksudnya pembaca adalah 21 orang ja* Hahahaha.

Kbai!

5 comments:

Zana Adieyza said...

xkisah la berapa org yg undi.. janji ada kan?

zana suka baca entry kekda yg panjang.. sampai pelik dari mana dtg idea kekda.. hahahhahha.. kalau zana, berharap sgt hari2 leh wordless.. huhuhuhuhu..

::EIDA:: said...

21 tu termasuk ida.. YEAH !

suwara entertainment said...

21 tu termasuk la cik sue ni ha..most of ur n3 mmg best! teruskan berblogging :D

Masya said...

saya lah salah sorang yg sokong entry cuti2 cinta tu hihihihihi...

puanstoberi said...

ZANA :
Haha. akak pun pelik, kalo menaip sure bleh pjg punya. hahaha

EIDA :
Yeyy.. maceh...


SUE :
Wahh..maceh jugakk...


MASYA :
Tenkiu Masyaa.. :))