Tuesday, January 17, 2012

Perihal Beg ku Ber Sopak

Lama giler kot nak buat entry ni.
Ni baru tingat balik. Dulu pun Mekchu pun ada buat entry camni.

Tu lah tu, beg seme suka ber 'sopak-sopak'.
Mencik tau. Yelah.. ai mmg tak mampu kekdahnya nak ber beg Gucci mahupun LV kan, maka mendapat la beg bersopak kayak ginih.
Ceh! Igt kut beli beg Sembonia da tak bersopak.
Cemtu gak.. igt kut nak buat beg jalan2 la.
Skali da bersopak camni mmg ku lenjan je hehari.
Tunggu je dia bersopak melarat ke seme badan dia.
Skang ni masih sopan lagi sopak dia sbb blum melarat.

Tp kalo jarang pakai pun camni gak la kekdahnya.
Macam 'makan diri'.
Beg CR pun gini, beg Sembonia pun gini. Beg Coach? Ha..tu tatau lagi.
Kalo sopak gak ku hantar balik ke HK. Hahahaha.

Lps ni pakai beg plastik je la. Sng sket kalo kuar ari Sabtu, trus je buh barang.

19 comments:

ejaMaria said...

skrg kat banyak recycle beg tu... ini wajib bawa klu keluar hari sabtu... hihihi

LidaRahim said...

memang beg sekarang manja-manja.. senang jer melecet tak kira status dah huhu

yaaaa ayat akher tu ok tp upgrade sikit jgn bawak beg plastik.. bawak jer beg cam kain (tatao apa nama beg tu) leh recycle thehehe

Zana Adieyza said...

handbag CR zana pun dah sopak2.. baru setahun setengah pakai.. mencik ok! dah la hadiah birthday.. huhuhu..

ni tengah nak beli handbag baru.. nak cari yang plastik gak la.. hihihi..

edy said...

azi panggil bersalin kulit...hi3

Qhaifa Nur said...

beg saya pun dah bersopak...
nak beli baru tah bila2...

kekucingkatz said...

aku rasa beg plastik paling sesuai...mudah, jimat, pelbagai saiz dan juga warna....hahaha!!!

Luv said...

SAMA NGAN DEN.. NAME JEK BRAND CARLO RINO SEMBONIA TP HAMPEH BAIK BLI MURAH JEK SKANG LG TAHAN LAME...

maszmadi said...

mana bleh pakai beg plastik, green saver kan.. so pakailah beg kertas recycle yerk.. hehe

yannie bunny said...

kekda, up sket pakai recycle bag yg fancy2. ramai je sy tgk yg pakai. selamaaaattt duit drpd beli beg ratus2. hikkkss ;p

Nana Aris said...

beg nana pon same kekda..menci je..kadang tu abes lekat2 kat baju..tp tula, nana pon tak pakai beg coach maupun LV dan Gucci..hehe

PUANSTOBERI said...

MARIA :
Ha..tu mmg ada je kat dlm keta. Kalo ingat baru buh dlm hbag. Yg tu kecik ja..ribena punya. Hikss

LR :
Ya..bawak beg camtu je kan. Sonang.

PUANSTOBERI said...

ZANA :

Seme bag sopak. Better beg kulit kut kan. Haha

PUANSTOBERI said...

EDY :

Eh. Naper Ady lak ni. Hihik. Eh, kalo bersalin kulit cantik oke jugak tu kan :)

PUANSTOBERI said...

QHAIFA NUR :

Tu la tu..kita pakai je smpai sopak nya makin teruk. Huhu

PUANSTOBERI said...

KEKUCINGKATZ :

Kan?? Senang sket

PUANSTOBERI said...

LUV :

Beg murah pun lagi sopak2. Nati lagi kerap kena beli. Jadi pkai je beg tu smpai sopak2 teruk

PUANSTOBERI said...

MAZ :

Paper bag kalu, kena ayor rabak. Green bag tu oke lah

PUANSTOBERI said...

YANNIE :

Oke, nati akak praktikkan :)

PUANSTOBERI said...

NANA :

Akak ada satuuuuu je "jurulatih" tu. Huhu. Tu mujo tak beli yg cam kulit biasa tu. Kang bersopak gak menangis 4hari 4mlm. Haha