Friday, January 27, 2012

Perihal SBPA : 5 perkara utama semakan semula



Aku nak qoute yg ni

"Kami harap hasil semakan semula ini akan memberikan keceriaan kepada semua penjawat awam," katanya kepada pemberita selepas taklimat SBPA kepada anggota Jabatan Bomba dan Penyelamat, di sini, hari ini. 


Ye lah. Harap kami ceria la lepas ni yer.
Huhu. Tp aku tak rasa ada apa2 perubahan pada semakan gaji aku kot. Tak mungkin naik lagi kot. Turun tatau. Kalo naik lagi berkicau2 lagi gred yg lain2. Takat ni mmg aku berpuas hati dgn kenaikan yg ada.
Sekian terima kasih.

Saya Yang Menurut Perintah.
*tweheheheheh*



6 comments:

Chekgu Azrine said...

pening memikirkan pasal SBPA nih..

p/s : rojak tu kat gerai2 tu jugak stoberi..

anie said...

ape2 kan sis..hopefully lepas ie terbaek la kan...

eKa said...

ye la eka pun takmo ckp byk pasal ni ...bersyukur dgn rezki yg ada... jgn tak dpt gaji udah...time tu bukan takat berkicau... amuk semua ada.. cuma harap kerajaan dpt buat keputusan seadilnya...sbb eka tau susah nak puaskan hati semua pihak... sbb tu eka tak suka jadi org atas, makin kita di atas makin ramai yg mengata kita di belakang.. mungkin tak puas hati dgn arahan atau pucuk pimpinan kita. eh apa yg eke bebelkan ni...ok nokhtah

PUANSTOBERI said...

CHEKGU AZRINE :
Tu lah tu..bia kan je kan.
p/s : owh..kat situ yer..oke, nati bleh terjah

PUANSTOBERI said...

@ANIE :

Hopefully....

PUANSTOBERI said...

@EKA :

Tu la tu..tp akak nak ikuti je perkembangan dia. Kut nati bleh jadikan rujukan kemudian hari kan. Kita ni keja lama lagi ni. Maklum la da opt smpai 60. Hahahah :D