Friday, January 13, 2012

RM15 Dapat 6 Ekor Binatang

Tweheheeheee...

Ha...kalo gelak2 gedix gedix camtu kan, mesti ada la tu kan.
Twehehehehehee...

Baru beli mendalah ni
Sbb dia comel banget...
Dan rega pun oke oke ja.

See...
Comel kan.

Dgn RM15 kita dpt 6 ketui binatang comel ini.

Ai beli sbb ai nak buh kat earphone ngan charger hp. Salu je berselirat dlm hbeg waye maye tu tau.
So, kalo nak beli, ce klik kat MILKADEAL atau pun iklan2 yg menari2 di blog ini atau pun blog kawan2 yg lain.

 Terima kasih :)

6 comments:

cikbedahlaser said...

hahaha.. cute...
dlu beli strap utk ikat2 wayar berselirat dlm beg.. last2... terabai gak...
tp td jmp kabel tie bntuk daun.. hahahah mula gatal gak nk beli..

Cik Rose Cute said...

comel...

Sue-Rya AQ said...

weeeeee~ comel momel..klau beli confirm anak saya yg nak..

syanasaid said...

cute..meh la bg aku 1
*wink*wink*

PUANSTOBERI said...

CBL :

Akak pun saja je..tah pakai tah tidak

CIKROSE :

kan..geram ja..tak pikir apa, trus beli. Huhu

SUE :
Ala..bagi la ke anak, ada byk kan tu :)

SYANA :
DOa2 la kut aku dpt jadikan adiah GA. Haha

Irtiyah said...

Salam

menarik la.. macam nak beli gak le.. :)