Tuesday, January 24, 2012

Cuti Cuti Makan Makan

Gembira aku tgk FB time cuti cuti nih.
Ramai yg update gambo makan2.
Alhamdulillah.... murah rezeki semenya :)
Antara gamba2 makanan yg dihidangkan.
*errr...kpd empunya, jgn marah eh saya siarkan disini. :)

FB Nana Aris - 23 Jan

FB ma kazen - 23 Jan

FB Zawidatul - 23 Jan

FB Amirah - 23 Jan

And of course urs truly. 22 Jan
Yeps.. yg last tu adalah milik tuan punya kebun stoberi la. Huhu.
Asik mentekadarah seafood je kejanya.
Sedap. Cannot resist lah. Huhu :D
*citer pjg berkenaan cik crab akan  menyusul nati.

14 comments:

Chekgu Azrine said...

Fuhh...mmg terliur la tgk smuanya...

eKa said...

femes cik crab...nana [unya hidangan pun mengiurkan.hhuhuhu...eka balik sini tak merasa la nak dpt mknan sedap rupa itu.dah la tak pandai masak.dush dush

Cik Rose Cute said...

semuanya gambar makan...kita tengah diet nie...hihihi

BENA said...

gulp gulp gulppp ! bikin bena lapoo jer . dah la hri ni tak mkn nasi . haddoiiiiiiiiii . hehehehe :P

Masya said...

terliur tgk ketam tu.. lama tak makan.. mahal betul harga sekarang ni...

Zana Adieyza said...

cuti2 ni memang nafsu makan pun x reti cuti.. makin menjadi2 naiknya nafsu makan tu.. huhuhu..

yummy2 semua gmbr makanan tu!!

kekucingkatz said...

aku pun ada jugak....hehehe!!.. tu pun aku menahan diri drpd letak memacam makanan....nnt jenuh nak menjawab kat orang yg tengah berpantang....hahahaa!!!

PUANSTOBERI said...

@CHEKGU :

Cuti2 ni, seme up gambo makanan. Huhu :D

PUANSTOBERI said...

@EKA :

Teheee... Eka, ketam sng je nak godek masaknya. Simple mimple :D

PUANSTOBERI said...

CIKROSE :

Alamak..cena..? tgk gmbr takpe. Hihikss

PUANSTOBERI said...

@BENA :

Awat tak makan nasik?? Diet jugak kah?? HIikss :D

PUANSTOBERI said...

@MASYA :

Sekali sekala je makan oke la. Selalu mmg leh pitam. Hihikss :D

PUANSTOBERI said...

@ZANA :

Cuti je seme org up gambo makanan :D

PUANSTOBERI said...

@KEKUCING :

Ada... ate' berderet aku nengok dlm wall aku gambo makanan, aku up la kat sini. Hihi :D