Tuesday, January 10, 2012

Gaji Januari : SSM

Sumber : Berita Harian
Oke lah tu kan.
2 kali kiranya pembayaran.
16hb ni gaji biasa. Lps tu 31hb dia punya pelarasan semula.
Takde la sakit sgt kita tunggu gaji bln Feb nati.

18 comments:

ejaMaria said...

iye-iye la hari tu suruh sign kata gaji baru masuk terus Januari ni... ;p

Januari la juga... cuma dah hujung...

Sue-Rya AQ said...

a'ah..pagi td ade dengar kt berita hotfm..kira ok la kan..dpt 2 kali..hehehehe..

Anum said...

ok la tue, x de la sakit sgt tunggu gaji bln 2 kan

Zana Adieyza said...

leh la akk berholiday dgn happynya kan.. hihihi

anitadiana said...

ok lah tu reen.nasib baik..lah kan...tak berjanggut tunggu bulan feb.

LidaRahim said...

haa nak tanya orang Kraf.. cena org sana kira gaji SBPA?

sebab mengikut cuepacs gaji dikira berdasarkan

naik 1 tangga gaji SSM
pastu tgk yg terdekat ngan SBPA
naik lagi 1 tangga gaji SBPA
taraaaa... itulah gaji baru kita.. pas tu kalau KGT bln 1... naik lagi setangga...

ada btoi tak? sbb LR nyer tak gitu... huhu :(

eMMe said...

tak sabar nak tunggu gaji...heeee~

Salam Perkenalan Pn Stoberi, selalu nmpk nickname awak di mana2 blog, aktif ek awak....saya join yea...

eKa said...

yipppiiiie...sonok la org tu bercuti..ehhehe

shark said...

perkerja swasta cm saya dh mmg gaji 2x
hehehe..
mmg syiok..
xdek ler sengkek sgt pasni

PUANSTOBERI said...

MARIA :

Kan Q-Peks suh tangguh tu ari, kalo tak gaji baru dah 16 hari tu

PUANSTOBERI said...

SUE :

Dpt sket je la ujung bln tu..tp jadi gak la kan..

PUANSTOBERI said...

ANUM :

Kan?? Mujo..mujoo

PUANSTOBERI said...

ZANA :

Tu yg risau tu. dan sbb tu tak amik luggage. Bahaya.... Huhu

PUANSTOBERI said...

ANITADIANA :

Btol.. oke gak per :)

PUANSTOBERI said...

LIDARAHIM :

Kiterang ikut apa yg JPA keluarkan. Itu saja. Mmg gaji tahunan dah jadi lambat, tp sbb dpt bracketing, kira sokay la.. :)

*bracketing = gaji sama ngan gaji org dpn kita, tp dia naik gaji awal, kita naik gaji lmbt sket

PUANSTOBERI said...

EMME :

Haha. Iyer ker ada dimana2. Bio beno awak ni?? saya la manusia paling malas nak gi blog org. Haha.

By d way, thanks sudi jenguk kebun nih.. salam perkenalan juga :D

PUANSTOBERI said...

EKA :

Teeheeee =)

PUANSTOBERI said...

SHARK :
Camtu kalo bleh la advance ngan org swasta dulu ni. tp tanpa interest la yer... :P