Wednesday, January 11, 2012

Perihal Gempa Bumi di Aceh

Napak berita pasal tsunami tu masa bkk MHI pagi tadi.
Ada gempa bumi rupanya kat Aceh.

Kredit : Berita Harian
Tp yg tak sedapnya bila napak berita ini juga.
Kredit : Berita Harian

Walo dah ditarik balik.. tak ke risau jugak bila nak pegi ber holiday ke arah2 tpt tu.

Hurm. Moga takde apa lah kan.
Kalo tak, mmg tak mendapat la nak 'melompat pulau'

8 comments:

::EIDA:: said...

Semoga semuanya baik baik je kekda... hehehhehe~

Anum said...

semoga semuanya selamat

eKa said...

oh eka pun risau juak, kalu melibatkan utara tanah air...smoga takde apa2 yg berlaku,semoga kita semua di bawah lindunganNNya

syanasaid said...

aku pn da cuak ni
trip aku ujung bulan ni ke sumatera barat..huhu dekat2 situ gak ke tu??

CNN @ CheNamNam said...

Harap amaran ditarik balik tuhhhh betul-betul takde aper-aperlah kannn..moga kiter semua, negara kita dilindungiNya..tapi yang kat aceh tuhh lantak lah deranggg,hambek hubat belagak sgt....opsss kejikan aii..huhu...

Nana said...

tu la nye kak
takut juga ni
kita bln depan nak g pulau juga ni

Nana said...

kak nak tanya
kenapa skang dah

PERIHAL
bukan
PASAL
hahaha

mikamusz said...

takut dengar gempa sana - sini
BTW hadiah kita dah sampai.. time kasih...