Tuesday, January 31, 2012

Tupperware : Easy Storage

Comel nya la hai.
Nak beli, taknak.
Nak beli, taknak.
Nak beli, taknak.
Bleh susun lawa je kat kabinet tu.

Adoyainyer pun.
Pitam camni. Ada je misti jadi delima.

*berlalu pergi smbil nyanyi
Ku terpinga... tertanya... di dalam dilemma mu


p/s : Nak beli tupperware yg comel itu? Bleh contact saya. 
Nak beli tupperware utk katalog bulan Jan - Feb
pun bleh contact saya.
Semestinya ada diskaun utk para pembaca di kebun stoberi ini.
Sekian.


p/s/s : Ada org pesan, mesti aku ter beli gak utk diri sendiri. Tp salunya takde org beli pun aku ter beli gak utk diri sendiri. Umah baru nati letak satu bilik khas yg jadi gudang tupperware. *pitamsss

6 comments:

Cik Anita said...

kak reen!

Nita nak cakap ni, kalau tak penting sangat jangan beli..

hihi

:D

ejaMaria said...

hahaha...sila la pitam sekarang... ;p

anitadiana said...

kak ita peminat tupperware..tapi hubby selalu bising-bising..kalu guna ok..

ekinashikin said...

tersuka plak dgn kaler2 cantik tu...wargghhh...sen xde nk beli...
klu x mau ensuami pitams jugak..hihi

PUANSTOBERI said...

CIK ANITA :

Hik hiks... tenkiu 4 ur advise dear...

tp cam penting je tupperware ni. Ehh???

MARIA :

Pinjam bantal nak pitam bleh?? Hhahaha

PUANSTOBERI said...

ANITADIANA :
Owh. Takat ni hubby blum bising2 walo umah skang ni da sempit dek kotak2 tupperware tu . Huhu.

EKIN :
Kan?? Kalerful.. comel...