Saturday, January 14, 2012

Perihal SBPA : Dua Bulan Semakan Semula

Kan aku da kata, kalo ada isu2 perihal SBPA yg aku ternapak, terbaca, aku mau compile kan kat sini. Sng nati nak rujuk balik. So, smlm ada 2 isu ditimbulkan lagi.
Satu berkenaan ini

CUEPACS mahu lebih 'suara' dalam semakan semula SBPA

Credit : Beritaharian


Dan satu lagi berkenaan ini.
Credit : Berita Harian

Ate, Ferrari merah 2 pintu yg aku da booking ni cena????

Kejap on, kejap off, kejap tunggu lagi. Gamaknya tahun dpn le baru merasa beno beno gaji baru tu yak. Lain kali usah kabo dulu. Skang ni barang dah naik mencanak2, takmau turun dah, gaji baru entah bila nak dpt  nyer. Nak harap turun balik rega barang tu. Hahaha... harapppaaaannn laaaaa.....

Kalo camni, biar lah aku berhijrah ke Columbia barang 14 bulan yer. Kui kui kui (*__*)

Semak... jgn tak semak yer...

9 comments:

CikPuan Fara said...

itulah.. fara da ckp dgn somi.. jgn berangan apa2 dulu.. tak kompem lagi.. mehla kekda, fara pun nak "pergi"columbia 3bulan ngeh3 ;p

::EIDA:: said...

Ida mengajuk habis ni! terus pergi Miami 29bulan!! *hambik* hihi

Cik Rose Cute said...

berangan jer la...kita hihihi

eKa said...

hik hik columbia tu...tu la kekda lam tivi 'baru' dok gebang gaji nak naik,tp rege brg dah naik dulu dah

Sue-Rya AQ said...

kami dh dpt gaji SBPA arini..hehehe

al-lavendari said...

ada satu lagi isu kat sini ..

http://al-lavendari.blogspot.com/2012/01/cukup-cukuplah-tu-ptd.html

PUANSTOBERI said...

CPF :

Tak bangan nih. Da booking ferrari.. Cena?? Hahahhahaahaaaa

EIDA :

Uih..lamanya. Ngeee

CIK ROSE :

Tp nati dpt byk oh.. Hahaha

PUANSTOBERI said...

EKA :

Sedih..gi Columbia ja.. kasihann...

SUE :

EH. Cena leh dpt?? Nati kena pulang balik. Aiyokk.. aiyok... Hahahhaa

PUANSTOBERI said...

AL_LAVENDARI :

Ada lagi??.. takpe lah.. bio ler deme nak buat apa pun kan. Ate, kita ni nunggu je la apa kata deme kan.