Wednesday, January 18, 2012

SBPA : Mesyuarat Pertama

Kredit : Utusan
Semak.. jgn tak semak...
Kaji... jgn tak kaji....

Tapi kalo dpt pelarasan lps April (ding dong ding dong dlm bulan 6 la kan),
seme penjawat awam jadi OKB lewww... mau seme barang naik. Acena nak beli HD tibi masuk umah baru nati. Kicen kabinet lagi, built in wardrobe lagi, grill, ekon, sofa, lemari, pinggan mangkuk, solex, bla.. bla... bla.. Ah..sudah.. sudah.. apa igt seme nak tukar ke?? Igt bergaji TURUS ke hapa?


*haha. Pikir gaji je..apa nak jadi lah kan. Tp, kalo SBPA je, apa lagi yg tingat kan. Sapa suh declare awal2. Hahaha (T____T)

7 comments:

::EIDA:: said...

Gaji tak naik lagik.. brg seme dah naik dah pun... Sewa rumah pun dah naik!! Bengang nyaaa!! Semua gara gara meke2 yg sengal tu pergi declare awal2 pasal gaji!! Tapi tertangguh.. buduss..

*emo lak*

ch@ said...

gomen mesti ada punya kekda. kita ni je mcm diawang-awangan. mcm biskut kjp ada, kjp tade. redha je la.

Che Sue said...

mak kemain dah sain, berasap2 borang SBPA tu last2 tangguh! mengkarung sungguh aa #sentapatimaknak

ejaMaria said...

bersabar je la... beriya suruh sign hari tu... cheh...

owh... pasal rumah baru - mula la menabung hari ini... masuk nnt sure abis kat 10k utk grill, lampu, kipas, econ... belum lagi brg elektrik dgn perabot... house warming lagi... hehehe... nanes nnt... ;p

Salmi Khairil said...

harap ader ler perkara2 baik untuk kita kan

PUANSTOBERI said...

EIDA :

Tu la tu..kan bagus kalo derang buat ni seme dulu. Adui..

CHA :

Mmg la ada, tp yg dia main tarik tali ni kenapa.. adoii

PUANSTOBERI said...

CHE SUE :
Tu la tu.. tkpe la..nak wat cena. ikut kan je ler kan.

MARIA :
Tu la tu..sign kemain laju tu ari. Haha.

Maria, ai tak la beli brg baru2. Barang kat umah skang ni pun elok lagi. Jadi buat apa yg perlu je :)

Ada rezki tu nak buat housewarming. Insyallah...

SALMI :

Berani dia tarik balik yg dia dah declare tu ari??