Friday, September 30, 2011

Paradise Life : Part 1


Selain SIM Social, aku sker main ini juga - Paradise Life.
Tapi kesian. Tak ramai neber. Ada 2 org je. Marina tu mmg telah di setkan dlm tu.

Walo tak ramai neber. Takde org nak bagi gift, tp dia senang gak. Sbb tak perlu nak ada org tolong buatkan rumah ke apa. Ada la satu dua menda, tp tak byk la.

Kira main ni, dia nyer target ini adalah menjadikan pulau ini penempatan kita. Kena tebang pokok seme la. Pokok aku byk lagi tu. Sbb tak ramai neber, maka kena tebang sorang-sorang. Kesiannnn. Hihi.

Yg bes, nati ada pasangan kita dtg ke pulau tu. Lover Return ke apa tah namanya.

Aku da dpt smpai situ. Kalo perasan ada pompuan dan lelaki di kat pulau aku tu. Nati rasanya mesti ada anak seme. Bes ni. Sapa tak main lagi ni, mari kita main ramai-ramai ini juga.

Takat ni SIM da agak membosankan aku. Yg ni blum lagi. Tp lelama misti jadi cam Cafe World. Maleh dah aku nak nom nom nom. Tp kadang2 masuk juga la. Sbb si Aishah tu cukup rajin kasik gift la hapa la ke aku. Hihiks.

1 comment:

eKa said...

game rupanya...hm...eka ni pun dadh lama tak main game.malas nak start...bila dadh start susah nak tinggai...dlu masa zaman dok U, shari suntuk men game,dlm dok exam pun relax men game lagik