Tuesday, September 13, 2011

~Pasal Jamuan Raya KPKK Selesai~

Majlis settle.
Byknya makanan.
Rakyat Malaysia mmg mewah dgn makanan.
Aku makan share share je dgn member.
Tk larat ah.
Dapat makan sotong bakar, ketupat palas, char ketiow, kambing BBQ sket. Dah. Cukup. Kenyang.
Aku lapar air je.
Apsal tah. 5 kali aku ulang alik ke tpt air sirap selasih tu.
Nak amik utk kali ke 6.Kak Lin kata sudah. Tak payah amik dah.
Haha. Apasal tah aku mcm giler air plak. Bkn pasal sedap air tu. Tp cam dahaga meluap luap.

Tpi kali ni buat pertama kalinya, tiada memori yg dirakamkan.
Entah kenapa malas tul nak bergambar walo aku bawak je Cik Nik.

Malassss. Makan je lagi besss.

Itu saja. Selesai satu majlis.
Lps ni mebi majlis raya opis kami je plak.
Ha. Time tu baru leh melaram baju sedondon don don.
Tapi, jgn la kata ai nak kontrol laki plak bila mengenakan baju sedondon don don tau.
Ai bkn je kontrol laki ai je, ai kontrol satu family skali.
Tak caya..????

Buat kesekian kalinya ku pamerkan.
Nah amik.....



Takde keja sgt dok kata org control laki je. Bongok!

10 comments:

cik pelangi said...

aip2...sabar2...x sbar,cp yg tlg ngamuk kang...ati ni pn tgh panas mndadak ni...

tiefazatie said...

wah..smart eh..awrna sedondon je sume nie..hee..

tq sis 4 ur wishes..

anisalya said...

ni baru sedondon dan berdondon2. sporting je masing2 bergambar.

ejaMaria said...

cayalah... kontrol satu family... hihihi... aku mmg tak terbuat la... ;p

Cik Anita said...

colour maroon merupakan colour impian Nita bersanding! hihih..

PUANSTOBERI said...

CP :

Awat ati panas mendadak ni. cecite..cecite :D

PUANSTOBERI said...

TIEFAZATIE :

Haha. smart..smart.. :)

PUANSTOBERI said...

ANISALYA :

Wah..nak ngumpul ni bkn keja mudah ni, kena majuk2 dulu baru dpt gmbr camni. Bahahah (T__T)

PUANSTOBERI said...

MARIA :

Ha..tu la..nak sgt cakap pasal kontrol kan. Sok2 ngan kau2, famili2 kau pun aku kontrol sama.
Bahahah

(Ditujukan kpd sipolan yg mulutnya takde insurans ketika bergurau senda)

PUANSTOBERI said...

CIKANITA :

Err..statement ni adalah kali kedua kan berada dlm komen entry blog akak? Hihi.
Jadi, sila realisasikan. Kalo bleh thn ni pun oke, sbb akak leh dtg ikut kaler thema. Hihi (T__T)