Wednesday, September 21, 2011

~Wordless Wednesday 21092011 : Hobi~



Kat FB retu tulis camni : 
"Satu utk hobi, satu lg utk mengasah bakat"

Sebenarnya nk tulis :
"satu utk hobi, satu lg utk mengasah hobi"




7 comments:

Liza said...

Bagus hobi memasak ni, boleh wat org kenyang. Hehe..

ch@ said...

wah nampaknya ramai blogger sudah memilikinya, harus cari ni. nak kasi minat pergi dapur. kekDaaa tolong cari, nanti bayo. hahaha. pemalas betulla kan.

♥ ROS ♥ said...

Wah rospun ska memasak ni..hihihi... Nnt btambh gumuk la hubby kita..hahahahha

syanasaid said...

masak bleh kire hobi ek
hehee
aku hobi makan

PUANSTOBERI said...

LIZA :

Sbb tu perlu di asahkan. hihik. Sbb selebihnya saya ni selalu malas. Hikss

CHA :

Cha nak ke? tp cena akak nak kasik nati?? Cha pantang kat mana?? kalo sini je bleh la akak pegi antar smbil ziarah baby CORO. HIkss :>


ROS :
Owh... suami ku itu juga makin gumuk skang. Sobsss

SYANA :
Kena jadi hobi, kut tak maleh manjang haku ni. Hahah

Cik Anita said...

Nita dapat rasakan, masakan akak memang lazat! dats why lah badan senang hati. hihihi

ch@ said...

takpela, kita saje je, kita pantang kat Johor, tapi mama suruh tunggu dia naik KL. dia risau naik kereta bila si Oni tu tak dipantau, dia tu dahla nak mengempeng je.