Wednesday, September 7, 2011

~Wordless Wednesday :Cinta Elysa~

Kredit : Suhanpost
Kredit : Imageshack
Kredit : Porem cari
Kredit : here
kredit : Here


P/S : Sori la pada sesapa yg tak minat Fasha Sandha ni. Ai oke je. Hihi.
P/S/S : Suka tgk gmbr Fasha pakai skirt tu.  Kasut n skirt di matching dan girlie girlie gitu. Nak carik la gak. Hihi.

14 comments:

Cik Anita said...

morning!

dulu Nita pun tak suka Pasha ni. tapi lelama makin suka pulak! cantiks~

Teratak Hami said...

Akak pun tak berkenan dgn Fasha ni. Lebih2 lagi sebab dulu dia perampas. Apa2 pun lakonan dia SALUTE.

ejaMaria said...

eh... pelakon lelaki tu - Botak Juvana ke?... cam tak macho la dia ada rambut... hihihihi

Anum said...

dah lain gambar dia kalau dah ada rambut kan
hehehe

ZaNa aDieyZa said...

kelakar la pulak bila tgk 'botak' ada rambut.. terus hilang muka ganasssss... hihihi

ch@ said...

kalau bebetul bercinta, mmg tak padan. hehehe. pasal lelaki itu muda dan manis gittu. tapi kalau berlakon, ok je. kita layan je apa drama melayu pun.

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

fasha mmg kina minat sgt². suka tgk muka dia. tgk si botak tue makin hensem pulak. tapi nampak mcm dah kurus sgt. x nmpk muka brutal botak lagi.

pepun kina ucpkan selamat hari raya kat pn stoberi jugak yew. sonok time ginih jadi mak buyong. kina doakan awk pun akan merasanya nanti. amin....

PUANSTOBERI said...

CIK ANITA :

Akak oke je dgn dak Fasha ni. Hihi. Lakonan dia oke :D

PUANSTOBERI said...

TERATAK HAMI :
Emm..kita tgk lakonan dia je :D

PUANSTOBERI said...

MARIA :

Ha la..sweet je kan. Oh. Ailoike...

PUANSTOBERI said...

ANUM :

Napak bebaik je kan ada rambut, tp seme lakonan dia seme kena jadi gangster je :D

PUANSTOBERI said...

ZANA :

Sweet je kan. :)

PUANSTOBERI said...

CHA :

Tak bercinta la kot. Tp tatau la kan. hihi :D

PUANSTOBERI said...

KINA :

Tu la tu,saya pun takde masalah ngan FS ni, oke je lah, takde meluat ke hapa.

Amin utk doa awak tu :)