Friday, September 9, 2011

~Pasal 9.9.9~

Kredit : Google

Hari ini nombor 9 byk ong ma dlm idup saya.
Haha.

Hari ini adalah 9haribulan 9.
Dan bila ditgk pada ticker saya mengikut bilangan hari.
Dari date saya bernikah,
hari ini adalah genap 9ratus9puluh9hari.
Maknanya esuk hari ke 1ribu lah.
Huhu.

Ye. Saya mmg poyo.
Org kira ikut bulan, tp saya kira ikut hari.
Bahaha.
Dan poyo jugak sbb org da berbelas2 tahun kawen pun tak sebok sebok kira camni.
Tkpe la..ikut ai la kan. (T_T)

Tp kalo ikut bulan, baru je lagi.
2 tahun - 8 bulan - 3 minggu - 6 hari.
Lebih kurang 3 bln je lagi utk kami sambut anniversary ke3.
Moga ada 'adiah' bes utk kami kan sempena anniversary ni kan.

Dah. Tu je nak citer.

6 comments:

Anum said...

insyaallah ada adiah best nanti sis

Hida Kadiso said...

dapat adiah ape le agaknye ye.. hehehhe...

mekchu said...

nak wish lah esok sempena 1000 hari bernikah :)

hehehe.. nombor 9 tu ada onggg taw..

puanstoberi said...

ANUM :
Mudah mudahan :)

EDA :
Hadiah yg paling bermakna dari Allah SWT :))

MEKCHU :

Hihi.. :D

Cik Anita said...

InsyaAllah akan dapat 'hadiah' best tu... :)

puanstoberi said...

NITA :
Insyallah..tolong doakan yew :)