Thursday, May 24, 2012

Edisi Cameron Highland : Heritage Hotel

Yey! Booking sudahhh....


Eh. Tp nama client lain je.
Ya lah. Bukan utk ai lah. Takkan ai plak. Lps cuti, cuti..lps cuti, cuti.. botak la kepala asik nak ber honeymoon je. Hasilnya takde pun. Haha. (sebelum orang caras cakap camtu, baik ai yg caras sendiri. Haha).

Oke, ni real honeymoon nih. Utk pengantin baru.
Hihi.
Hadiah utk anak buah ai - wedding present giteww... Yg sulung, dah nak kawen pun.
Bila tanya 'mu nak hadiah ke, nak sponsor honeymoon kat Cameron?'
Dia pause kejap. Mula la tu... mula la tu...
Lps tu baru cakap 'Cameron..Cameron la Ucu'
Eceh. Nak cakap honeymoon malew lew teewww...

Haha.
Oke, sbb dia nak yang sponsor honeymoon, trus la ai godek kat Agoda. Situ kan harga molek molek aja. Haha. Nak bagi adiah, tp nak rega molek sokmo. Eh. Harus la kan. Kata orang, biar berbaloi-baloi.

Sebenarnya ai nak bagi wedding present kat beliau bekas beras tupperware tu, tp asik la abis stok. Maka, tak jadi lah. Tu yg trus tanya dia nak apa. Almaklumlah, makciknya ini tokei tupperware, segala benda harus berasaskan tupperware. 

Eh. Ai pun tak penah duk Heritage Hotel ni. Bes ke uols?
Napak cam bes.
kredit : heritage hotel
Eh. Dok godek2 utk pengantin baru, ai pun rasa nak jugak gi Cameron Highland.
Tp kalo nak kena tempeleng ngan yamtuan besau terai la. Haha.
Eh, yamtuan ai tkde nak tempeleng ai. Tp mmg kena bebel tanpa henti 24jam sehari la. Sbb dia dah perkenankan utk pegi satu tempat tu. Wiwiwwwiiii... miahahaha.

Kbai!

16 comments:

aLyNnZ said...

waa..sure pengantin baru hepi dapat sponsor honeymoon..bertuahnyer..

Cik Anita said...

Alaa.. bestnya jadik anak buah kak Reen! Nak jadik anak buah gak boleh x? hihihihi..

Carmello said...

Nak juga jadi anak sedara Kak Reen lah.. Hheheh Rasanya Heritage Hotel ni best.. Saya pun tak pernah tido hotel ni..

mekchu said...

beruntungnya dpt hadiah mcm tu.. ehh nak jadi anak buah jugak bleh?

CikPuan Fara said...

bertuahnya jd anak buah kekda! xpernah tdo hotel tu.. nampak cam best..

Sue-Rya Qistina said...

bertuahlah badan si pengantin tu ye dpt tajaan honeymooning..seronot!

::EIDA:: said...

Nak jadik anak buah kekda!! *tetiba*

Oo...yg satu lagi tu tak jadik ye ? hee~ Ni mesti makcik dia yang pergi sendiri.. hihihi

Zana Adieyza said...

wah, untungnya jadi anak buah kekda.. hihihi...

tmpt yg diperkenankan tu mesti syokkkkkk kan...

PUANSTOBERI said...

ALYNZZ :
Alahai... adiah biasa2 je ni.. bagi pengantin hepi.

PUANSTOBERI said...

CIK ANITA :
Boleh..boleh..meh jadi anak buah ipar. mau?? Hahah

PUANSTOBERI said...

CARMELLO :
nak jadi jugak..?? Hahaha.. bes la kot..anak buah akak sonok je katanya :)

PUANSTOBERI said...

MEKCHU :
Eh. Nak juga.. hihi..ramai nye nak jadi anak buah nehh...

PUANSTOBERI said...

CPF :
Aaa..bertuah ker?? alahai..satu mlm je bagi.. hihik :)

PUANSTOBERI said...

SUE RYA :
Ate..udah makcik nyer ni kaki jalan, hadiah tu pun cemtu gak la :)

PUANSTOBERI said...

EIDA :
Nak jadi jugak..adoi..ramai lak yg nak jadi anak buah ni. hihi.

PUANSTOBERI said...

ZANA :
Haha. Harap2 syok lah kan tpt tu :)