Friday, May 4, 2012

Inspired By Nature : SIII

Inspired By Nature
Putih mmg cun
Nipis giler. Gayat nak pegang. S2 aku yg tak berapa nipis pun
aku kasih pakai baju tebal. Kalo jatuh, menangis woh.
MyS2 dah 2 kali jatuh menyembah bumi. Mesti bergego sket
dah otak dia.

All pic kredit : Official Samsung Site

Gulp! Gulp! Telan ailiyo je lah tengok. Igt gila gajet ke kurang 6 bln nak tukau tipon, kuar baru tukau lagi, tukau, tukau. Lelama ko makan la tipon tu cicah ngan milo. Tu pun kalo ada duit lagi nak beli milo. (T____T).

Tp design bes lagi S2 kot. Bkn la sbb aku guna S2 maka ada 'bias' di situ. Sbb S2 cam petak, yg ni penjuru dia cam bujur lak dah.

Sapa duit pelarasan tak usik lagi buleh la pi usha. Eh, da smpai M'sia blum? Rega pun katanya lebih kuang S2 gak. Affordable la kan.

Laju betul Samsung ni. Baru je kuar Note dah kuar Samsung Galaxy SIII. Tp takat ni mmg aku puas hati dgn MyS2. Walo ada terasa cam nak tukau tab, tp takpe lah. Yg 'comel' tu pun da cukup lah. Bleh gak godek2 FB/twitter masa tgh boring duk dlm meeting, amik gmbr guna instagram. Ce bayang kalo guna tab. Mampuih kena tegur ngan pengerusi.

Eh. Matlamat pegi meeting adalah main FB?
Oke, terpesong sudah.

Kbai!
Nak gi usha SIII. Jommm.....!

Muahahahahah *labun je*

5 comments:

::EIDA:: said...

Hp ida pun meraung raung minta ditukar.. keypad dah tercabut dah.. hahahhaha....

Irtiyah said...

jap.. tengah bayangkan reen angkat tab ambil gambar dalam mesyuarat.

hahaha gurau je sayang..

PUANSTOBERI said...

EIDA :
Apa lagi..kasik angkat la ini S3. Sgt bes...!

IRTIYAH :
Haha...jakun btul namanya tu kalo angkat tab dan amik gmbr. Haha. Tp phone takpe.. ngeee :D

Masya said...

teknologi semakin canggih.. x terkejar dibuatnya...

Zana Adieyza said...

kalau dpt sebiji best gak ni.. lalalalala.. berangan~