Wednesday, May 23, 2012

Wordless Wednesday : Saba Restaurant

First time being here.
Itu pun bos belanja sbb ada meeting di Putrajaya.
Thank u bos!

p/s : Aku makan shawarma sandwich je sbb da kenyang.
*eh, betul ke namanya tu. Ah, belasah lah.

8 comments:

aLyNnZ said...

btul ker dah kenyang kak..kew malu..?? hikhik..

Bitt (double IS) said...

like!
saya suka mandhi lamb dia...sedap...shawarma chicken kebab pon sedap :)

ekinashikin said...

suka mkn sini..
tapi selalu penuh org..dulu time kje cyberjaya x pndang pon tmpt ni..hihihi

♥ ROS ♥ said...

Wah best bos blnja.. Ros hnya ada bigboss ja kt umah..hihhihi

AiTotYati Mat said...

salam kekda,

Ai pernah makan sekali je kt situ tu pun sbb adek ipar yg masa tu baru jadi ahli keluarga belanja satu family.

*edisi menghargai kamin yg penat rewang kenduri dia lew tu* hihihi

Cik Anita said...

tak pernah makan sini! sedap ke eh??

honeylily said...

bile pg? i pun bru g mkn ctu ari selasa tu...hehehe..

Sue-Rya Qistina said...

best ke kekda? x pena try lg..hehehehe..mesti mahal kan..ngeeee~