Sunday, April 1, 2012

This Is My Card

Kredit : FB Groupon

Sapa tak penah buat kad ni??
Haha.

Saja tanya sapa tak penah buat, sbb rasanya rata-rata penah buat.

Haha.
Sebok nak kad2 plak kan.
Bleh pilih nak gmbr2 apa.
Lps tu atas tu boleh la tulis kata-kata sket cam 'ingatku dalam doamu' atau nak omputih sket 'call me always'.
Hahahaa.

Lps tu tukar2 dgn kawan2.

Oke.
Balik kampung nati nak carik lah.

10 comments:

LYAfrina said...

hehe..masa zaman skolah dulu.. mmg femes kad2 ginikan..n lya dulupon..pnh order gak

man said...

zaman sklh buat bnd ni..hehheheeh

Mar said...

"Forget me not"

Hahaha... nostalgia benda ni. hihi

Nana Aris said...

sangat nostalgic kad ni..dulu siap boleh order ngan kawan2 kan..suke pilih design yang comel2..hehe

Luv said...

a'ah la ida dulu zmn sekolah penah buat.. seronok sgt dpt kad nie...

CikPuan Fara said...

teringat kumpul duit nak beli kad ni dulu hihihi

PUANSTOBERI said...

LYA :
Kan??? salu je org buat menda ni

MAN :
Hihi. Seme org ada pengalaman nih.

PUANSTOBERI said...

MAR :
Mujo tak i love u always. Hiiks

NANA :
Tu la..ada memacam gmbr plak tu

PUANSTOBERI said...

LUV :
Ada lagi tak, meh kasik aku sekeping. Huhu

CPF :
Berapa inggit ek? Tk igt dah akak

Masya said...

hihihihi.. memori btl kad ni kan.. ntah mane²lah kad sy dulu.. terjebak jugak buat tu....